Gå til innhold

Hva vet dere om personene bak nickene?

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli

Litt nysgjerrig på hvor mye dere plukker opp.

Noen av dere føler jeg at jeg kjenner ganske godt og jeg har dannet meg et bilde, uten å ha truffet noen.

Selv er jeg redd for å bli "kjendis", og derfor har jeg skiftet nick. Har forsøkt dette nicket et par ganger, og nå er det bestemt.

Har brukt samme nick i over 4 år, og har fortalt for mye om meg selv. En gang var det en som husket hva jeg har skrevet 1 år tilbake i tid. Fikk en tankevekker da.

Liker ikke tanken på å bli gjenkjent. Litt pinlig det.

Så hva vet dere om hverandre, og hva slags bilde har dere dannet dere av personen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166788-hva-vet-dere-om-personene-bak-nickene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på dol ganske lenge. I 5 år faktisk, og har følgt med det meste. Har byttet nick noen ganger fordi jeg har eksponert meg for mye.

Nå har jeg hatt dette nicket en liten stund, og tror jeg kommer til å forsette. Er mer aktiv nå. Skulle noen kjenne meg igjen, så får de bare gjøre det.

Mange her inne har jeg et klart bilde av i hode, og mange har jeg så mange opplysninger om at hadde jeg villet, så kunne jeg lett oppsøkt dem. Det er jo litt skremmende.

Jeg har gjenkjendt en bekjendt her på dol som skriver med faste mellomrom. Dermed hvet jeg ganske mye hva som skjer i den familien. Hadde ikke vært særlig artig for vedkommende om jeg gikk rundt og fortalte de tingene videre.

Det beste er å ikke skrive mer med det faste nicket enn det man ville fortalt nabokjerringa.

Gjest KariKruskakli

Jeg har vært på dol ganske lenge. I 5 år faktisk, og har følgt med det meste. Har byttet nick noen ganger fordi jeg har eksponert meg for mye.

Nå har jeg hatt dette nicket en liten stund, og tror jeg kommer til å forsette. Er mer aktiv nå. Skulle noen kjenne meg igjen, så får de bare gjøre det.

Mange her inne har jeg et klart bilde av i hode, og mange har jeg så mange opplysninger om at hadde jeg villet, så kunne jeg lett oppsøkt dem. Det er jo litt skremmende.

Jeg har gjenkjendt en bekjendt her på dol som skriver med faste mellomrom. Dermed hvet jeg ganske mye hva som skjer i den familien. Hadde ikke vært særlig artig for vedkommende om jeg gikk rundt og fortalte de tingene videre.

Det beste er å ikke skrive mer med det faste nicket enn det man ville fortalt nabokjerringa.

Huff, håper ikke det er meg du har gjenkjent.

Det er netopp slikt jeg har skikkelig angst for.

ShitDiddelyDo

Jeg fører kartotek over de mest kjente brukerne her inne, og vet derfor relativt mye om de fleste av dere. Pinlige episoder, flaue opplevelser, personlige lidelser, utroskap, seksuelle fetisher og andre perversiteter, middagsinteresser, sivil status, lokalitet og politisk partitilhørighet, er blant underkategoriene i mitt dol-kartotek.

På grunn av dette kartoteket, som nå begynner å bli av relativt voksent omfang, forstår jeg enkelt hvem dere er når dere bytter nick.

Jeg er fortsatt usikker på hvordan jeg kommer til å bruke dette kartoteket i framtiden, men det vil nok, sannsynligvis, bli i en eller annen utpresningssammenheng.

Selv legger jeg aldri ut personlig informasjon på dol, så jeg anser meg selv som relativt safe i forhold til andre kartotekførere.

Jeg fører kartotek over de mest kjente brukerne her inne, og vet derfor relativt mye om de fleste av dere. Pinlige episoder, flaue opplevelser, personlige lidelser, utroskap, seksuelle fetisher og andre perversiteter, middagsinteresser, sivil status, lokalitet og politisk partitilhørighet, er blant underkategoriene i mitt dol-kartotek.

På grunn av dette kartoteket, som nå begynner å bli av relativt voksent omfang, forstår jeg enkelt hvem dere er når dere bytter nick.

Jeg er fortsatt usikker på hvordan jeg kommer til å bruke dette kartoteket i framtiden, men det vil nok, sannsynligvis, bli i en eller annen utpresningssammenheng.

Selv legger jeg aldri ut personlig informasjon på dol, så jeg anser meg selv som relativt safe i forhold til andre kartotekførere.

Du har vel husket å notere at jeg liker ishockey?"smil"

"Sees vel imorgen på kamp"!!

Husker jeg riktig om deg........?

Gjest tottlå

Det hadde vært morsomt å vist hvilket bilde andre Dolere danner seg av oss......Bilder jeg har dannet meg er:

Mary Poppins: Liten søt, kanskje litt kraftig, blond, sjenert jente/kvinne....

Dame55: Moren min

ShitDiddelyDo: Hmm....Mørkhåret, tynn å lang.....full av F...skap....hehehe......

Dorthe: Langt mørkt hår, følsom, snill....moren min.......

Klara Q: Klara Ku

Annonse

Krysser fingra for at jeg skal bli kvitt feberen, og gjør jeg det stiller jeg selvsagt opp på Jordal! :)

Da klarte jegå sortere litt herinne jeg også.....uten å ha kartotek!!!

God bedring!

Heia laget med ny keeper, huff, blir mange utlendinger nå.

Det hadde vært morsomt å vist hvilket bilde andre Dolere danner seg av oss......Bilder jeg har dannet meg er:

ShitDiddelyDo: Hmm....Mørkhåret, tynn å lang.....full av F...skap....hehehe......

Liker godt å være mor jeg:)

Er i 50årene, men ikke 55!

ShitDiddelyDo

Da klarte jegå sortere litt herinne jeg også.....uten å ha kartotek!!!

God bedring!

Heia laget med ny keeper, huff, blir mange utlendinger nå.

Jupp, det har du rett i. Mistet en del respekt for VIF når de satte 2 av norges beste keepere på benken til fordel for Mason.

Lattelig og lite gjennomtenkt, for ikke å snakke om ekstremt dårlig mot Bjørge og Tommy.

ShitDiddelyDo

Jeg er mørk blond, 184 høy, småkraftig som følge av en del vektrening tidligere, og ellers ganske blid. :)

Annonse

Du kan gi ut bok, dolboka. Kommer garantert til å selge langt bedre enn noe utgave av Se&Hør.

ShitDiddelyDo

Du kan gi ut bok, dolboka. Kommer garantert til å selge langt bedre enn noe utgave av Se&Hør.

Hehe, det hadde vært noe. Men bedre enn Se og Hør? Tja. Da må jeg vel helst opp i et opplag på 700000 eller noe sånt, så jeg sliter nok litt der. :)

Hehe, det hadde vært noe. Men bedre enn Se og Hør? Tja. Da må jeg vel helst opp i et opplag på 700000 eller noe sånt, så jeg sliter nok litt der. :)

Selger det sladderbladet så mye?

Grøsser ved tanken.

Men jeg og amber sun hadde kjøpt hver vår, det blir to solgte eksemplarer.

hehe jeg er ikke kraftig, heller ganske slank, men ellers hadde du rett:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...