fyrlykt Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 hokus pokus er vel vanskelig, må vel gå sin gang, mere eller mindre. He, he, inspirert av ekkoet i blåfjell blåfjell blåfjell blåfjell??? 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 bruker Corsodyl skyllevann... men håpet på at det fantes noe hokuspokus.. hehe.. for dette er faktisk helt jævlig!! Hokuspokus er vel vanskelig, må vel gå sin gang i mere eller mindre grad. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 bruker Corsodyl skyllevann... men håpet på at det fantes noe hokuspokus.. hehe.. for dette er faktisk helt jævlig!! Hokuspokus er vel vanskelig, må vel gå sin gang i mere eller mindre grad. 0 Siter
Lurveline Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 hokus pokus er vel vanskelig, må vel gå sin gang, mere eller mindre. Innlegget ditt har kommet frem nå;o) 0 Siter
fyrlykt Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Innlegget ditt har kommet frem nå;o) Kanskje vi må ringe 113? Hun kan jo ha fått krampeanfall. 0 Siter
Lurveline Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Kanskje vi må ringe 113? Hun kan jo ha fått krampeanfall. Kanskje hun var på en skikkelig flatfyll-fest i går og er skjelven på henda i dag?;o) 0 Siter
fyrlykt Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Kanskje hun var på en skikkelig flatfyll-fest i går og er skjelven på henda i dag?;o) Vi satser på det. ;-)) 0 Siter
cecily Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Hokuspokus er vel vanskelig, må vel gå sin gang i mere eller mindre grad. Og her har det gått sin gang, ser jeg. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Sitter men noen skikkelige kjøttsår inne i munnen selv, akkuratt nå. Har hatt dem i 1 uke nå. For meg ser det ut som om det sprer seg i munnen. Det gjør skikkelig vondt når jeg spiser og drikker. Jeg får i meg kun flytende mat. Er ekstra nøyen med munnhygienen nå disse dagene. Bruker Corodyl 2 ganger dagelig direkte på sårene!! Funker godt!! 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Sitter men noen skikkelige kjøttsår inne i munnen selv, akkuratt nå. Har hatt dem i 1 uke nå. For meg ser det ut som om det sprer seg i munnen. Det gjør skikkelig vondt når jeg spiser og drikker. Jeg får i meg kun flytende mat. Er ekstra nøyen med munnhygienen nå disse dagene. Bruker Corodyl 2 ganger dagelig direkte på sårene!! Funker godt!! ......mente jeg 0 Siter
Gjest gjør vondt :( Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Sitter men noen skikkelige kjøttsår inne i munnen selv, akkuratt nå. Har hatt dem i 1 uke nå. For meg ser det ut som om det sprer seg i munnen. Det gjør skikkelig vondt når jeg spiser og drikker. Jeg får i meg kun flytende mat. Er ekstra nøyen med munnhygienen nå disse dagene. Bruker Corodyl 2 ganger dagelig direkte på sårene!! Funker godt!! Hei Tottlå! Da vet du helt sikkert hvordan jeg har det... og det er alt annet enn godt! Har begynt å få i meg litt fast føde igjen.. men må være veldig forsiktig når jeg tygger.. for det kjennes godt i hele tannkjøttet.. Skyller med Corsodyl 4 ganger daglig jeg.. så får jeg tatt alt på en gang.. ! Får håpe det bedrer seg snart for deg..! god bedring! 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 He, he, inspirert av ekkoet i blåfjell blåfjell blåfjell blåfjell??? Dette var da helt forferdelig, ser nå for det første, søndag morgen at innlegget har kommet inn mange ganger. Noe må ha gått veldig feil her, har ny pc, men allikevel...... Beklager så mye! Har ikke drukket:) 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Hei Tottlå! Da vet du helt sikkert hvordan jeg har det... og det er alt annet enn godt! Har begynt å få i meg litt fast føde igjen.. men må være veldig forsiktig når jeg tygger.. for det kjennes godt i hele tannkjøttet.. Skyller med Corsodyl 4 ganger daglig jeg.. så får jeg tatt alt på en gang.. ! Får håpe det bedrer seg snart for deg..! god bedring! Et lite tips, ikke skyld med corsodyl 4 ganger. ta heller på lokalt med en q-tips. Tenene blir missfarget av corsodyl!!!! Sitter nå og prøver å hive i meg en youghert.........fyysj....det gjør vondt!!! God bedring! 0 Siter
Gjest sunboy Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Et lite tips, ikke skyld med corsodyl 4 ganger. ta heller på lokalt med en q-tips. Tenene blir missfarget av corsodyl!!!! Sitter nå og prøver å hive i meg en youghert.........fyysj....det gjør vondt!!! God bedring! Problemet mitt er bare at det er OVERALT i tannkjøttet.. og i halsen.. så jeg må blant annet gurgle Corsodyl'en.. men tror jeg skal redusere det til 2 ganger daglig.. er på bedringens vei nå.. så det funker i alle fall 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Synes det høres ut som et førstegangsutbrudd av herpes jeg. Det har jeg hatt og det var grusomt. Ingen ting hjalp men det er lenge siden. Jeg tror du skal ta deg en tur til legen jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.