Gå til innhold

Uff, hva har jeg gjort?

Anbefalte innlegg

Gjest faderrullan

Rotet meg for noen uker siden borti en gift mann med barn, jeg er singel så for meg var dette bare en natt med litt uforpliktende morro.

Men nå vet jeg ikke om jeg bare kunne spart meg for eventyret, selv om jeg klarer å ikke blande inn en masse følelser har det visst fått tankene på glid hos den gifte mannen.

Så i dag skal vi treffes og snakke ut, ikke skjønner jeg om hva, men tror nok natten betydde mer for han eller for meg, så nå frykter jeg at snøballen har begynt å rulle og er så redd for at han etter hvert skal forlate kone og barn og at jeg var den som starte det hele!

Han hadde aldri vært utro før og det tror jeg på, og etter å ha vært sammen med kona i snart 20 år hadde det kanskje skjedd uansett?

Hva kan jeg si for at han ikke skal tenke mer på dette og fortsette ekteskapet sitt som før?

Har jeg noe av skylda tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166819-uff-hva-har-jeg-gjort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Selvsagt har du en del av skylda, selv om hovedansvaret i forhold til den forsmådde ektefellen først og fremst ligger hos mannen. Men ville du tåle å se henne i øynene?

Hva du kan gjøre videre er da enkelt: Ikke ha noe mer kontakt med karen, i hvert fall ikke av seksuell eller følelsesmessig art.

Skjønner ikke helt hva dere skal møtes for engang, men i den grad du ønsker å "rydde opp" får du si det som det er; at du ikke ønsker å fortsette dette, og at du håper han tenker på familien sin.

Det er ikke usannsynlig at mannen er klar for en elskerinne. Det betyr ikke nødvendigvis at han er så hjelpeløst forelsket i deg.

Husk at dersom han kan ljuge for kona, kan han nok enda lettere ljuge for deg.

fei1365380229

Stakkars kona hans. For noen ekle kåte svin dere er.

Det syns jeg er helt feil å si. Den som er gift får holde igjen. Har en venninne som stadig "dumper" opp i gifte menn som ikke lar det stå i veien for et nummer. Hun må si nei gang på gang fordi hun ikke er interessert i gifte menn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...