Gjest krist69 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei. Det har nå gått ca. 1 mnd etter min bukplastikk (full bukplastikk med stramming av magemuskler). Til nå har alt gått greit, har fortsatt en litt hoven mage, men det går fint å bevege seg, alt kjennes ok. MEN ble veldig forkjølet for et par dager siden. Mest nese/buhule, så jeg tenkte ikke det hadde stort å si for magen, men i natt har jeg hostet litt - ikke noen vond og kraftig hoste, men likevel nok til at magen er litt mer vond, og den føles litt hardere, eller om jeg skal kallde det hoven...(Det gjør ikke vondt når jeg hoster, men holder en hånd på magen, for det føles mest ok). Mitt dilemma er at jeg var sykmeldt tom i går, og planen er at jeg skal på jobb igjen på mandag. Noen som vet om det har noe å si med litt hoste etter 1 mnd? Andre som har erfaringer? I går følte jeg meg fit for fight, men i dag har jeg ikke bare gode følelser for å tilbake og sitte 8 timer på en kontorstol med øm mage..... Forresten en ting til; hvor lang tid tok det før dere kunne bruke vanlige klær igjen?? (Altså klærne dere hadde fra før). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166826-forkj%C3%B8lelse-1-mnd-etter-bukplastikk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lurer jeg! Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hei Regner med at du er over forkjølelsen nå.... Men jeg svarer likevel:-) Jeg har også tatt en operasjon med full bukplastikk og stramming av bukmuskler for ca 1 år siden. Legen hadde sagt at jeg ikke måtte være syk når jeg skulle operere. Den dagen jeg skulle operere begynte jeg likevel å bli forkjølet, typisk. Jeg rådførte meg med legen som skulle operere og han sa at han ville tro at det gik greitt likevel. Dagene etter operasjonen var jeg skikkelig dårlig, hadde veldig hoste og var kjempeforkjølet. Legen sa at det kunne være en viss risiko for at stingene som han hadde sydd magemusklene sammen med ville gå opp når jeg hostet. Jeg har aldri i mitt liv hatt så vondt som jeg hadde det når jeg hostet etter operasjonen!!! Det jeg vil si til deg er at siden mine sting ikke gikk opp når jeg hostet såpass mye som jeg gjorde rett etter operasjonen, så tror jeg det vil gå helt fint for deg:-) Kan ikke svare for det med klærne, jeg kom oppi mine rett etter operasjonen. Men jeg syns at hevelsen ble mindre når jeg gikk med magebeltet som jeg skulle bruke de første ukene etter operasjonen. Så derfor brukte jeg dette lenger enn jeg måtte. Syns at magen såg helt jævlig ut den første måneden etter operasjonen men nå er jeg kjempefornøyd, selv om arret viser ganske godt enda.( fikk infeksjon som gjorde at det ble større). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166826-forkj%C3%B8lelse-1-mnd-etter-bukplastikk/#findComment-1101060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.