Mistera Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Harnå bestemt meg for å kjøpe en håndstøvsuger til min mor i gebursdagsgave, men er i tvil om hvilke som virkelig er bra! Har dere noen tips om sånne som er ordentig gode? Min mor to hunder, og kaninene blir der etter:) så jeg tenkte at istedenfor å dra fram den svære støvsugeren hver en eneste dag, kunne hun istede lett og enkelt svoppe dem opp med en håndstøvsuger:) Tips tas imot med takk:) 0 Siter
Mistera Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 http://www.blackdecker.no/products.asp?catno=CV1205&hierarchyID1=580&hierarchyID2=581&hierarchyID3=582&lid=13&mktid=9 Denne tenkte jeg på, er den bra? 0 Siter
naiv Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Hos de fleste håndstøvsugere må man putte støv, hår og smuler inn i den for hånd. 0 Siter
Mistera Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Hos de fleste håndstøvsugere må man putte støv, hår og smuler inn i den for hånd. huff, ja vet det, men dette er bare hårdotter:) Har hatt sånne tidligere, men nå tenkte jeg at jeg ville kjøpe en BRA en.... siden søsteren min også vil være med så kan den faktisk være litt dyr:) 0 Siter
monsina Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 http://www.blackdecker.no/products.asp?catno=CV1205&hierarchyID1=580&hierarchyID2=581&hierarchyID3=582&lid=13&mktid=9 Denne tenkte jeg på, er den bra? Har en som ligner, antakelig en litt enklere variant. Kjempegreier! Eneste obs er at den blåser litt luft ut til ene siden, men det finner man ut av. Riktig angrepsvinkel på støvet altså. 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Alle sånne håndstøvsugere som jeg har prøvd har i alle fall vært skikkelig dårlige, dessverre. Og det har ikke vært av de billigste nille-variantene heller. Det har omtrent vært sånn at smulene faller ut hvis du snur støvsugeren på hodet etter at den er slått av... Kjøp noe annet! :-D 0 Siter
Mistera Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Alle sånne håndstøvsugere som jeg har prøvd har i alle fall vært skikkelig dårlige, dessverre. Og det har ikke vært av de billigste nille-variantene heller. Det har omtrent vært sånn at smulene faller ut hvis du snur støvsugeren på hodet etter at den er slått av... Kjøp noe annet! :-D hmmm... men HVA? Altså, HVA skal man kjøpe til en dame som blir 53 år? Hva hadde dere over 50 ønsket dere? Altså har jo kjøpt gaver til dama i snart 30 år, så jeg har liksom gått opp for ideer... kan jo ikke bare tegne et bilde slik jeg gjorde da jeg gikk i barnehagen;) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 hmmm... men HVA? Altså, HVA skal man kjøpe til en dame som blir 53 år? Hva hadde dere over 50 ønsket dere? Altså har jo kjøpt gaver til dama i snart 30 år, så jeg har liksom gått opp for ideer... kan jo ikke bare tegne et bilde slik jeg gjorde da jeg gikk i barnehagen;) Jeg er mann (gutt) men ønsker meg ting fra polet, ting som smeller, store og tunge ting, nikon, bøker, musikk osv. 0 Siter
snooker Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 http://www.blackdecker.no/products.asp?catno=CV1205&hierarchyID1=580&hierarchyID2=581&hierarchyID3=582&lid=13&mktid=9 Denne tenkte jeg på, er den bra? Jeg har en eldre variant av denn (B&D Turbo), og jeg synes den er bra. Kan aldri erstatte en stor støvsuger, men veldig grei å ha til småjobber. Den har bra sugeevne (men bråker en del). Jeg ville blitt veldig fornøyd med en sånn i gave, hvis jeg ikke hadde en fra før. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Det er voltstyrken som bestemmer sugeevnen, og de svakeste er nærmeste en vits. Kjøp en på 7,2 volt og etter en stund skjønner man ikke at man greide seg uten...Det er min erfaring. 0 Siter
Carina82 Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Så nettopp reklame for en på tv3, den var fra Black&Decker. Har ikke hørt om noen som har prøvd den, men... Alt ser så fint og flott ut på reklame! 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 hmmm... men HVA? Altså, HVA skal man kjøpe til en dame som blir 53 år? Hva hadde dere over 50 ønsket dere? Altså har jo kjøpt gaver til dama i snart 30 år, så jeg har liksom gått opp for ideer... kan jo ikke bare tegne et bilde slik jeg gjorde da jeg gikk i barnehagen;) En dame på den alderen er vel ganske takknemlig å kjøpe til, skulle jeg tro? Vin, konfekt, blomster, småting til huset, pynt eller nyttige, parfyme og andre lignende artikler, gavekort på aromaterapi, teaterbillett, middag på restaurant, CD, DVD-film, klær, skjerf og vanter, toalettmappe, en ny veske, sammenleggbar paraply, en kurv med delikatessevarer, abonnement på et ukeblad, sengetøy, en ny koselig juleduk, likør eller konjakk eller en flaske vin til, en hjemmebakt kake pakket i cellofan... feks 0 Siter
Gjest LuzyNuzy Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Jeg er mann (gutt) men ønsker meg ting fra polet, ting som smeller, store og tunge ting, nikon, bøker, musikk osv. Du høres ut som meg! *LOL* 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Du høres ut som meg! *LOL* Det der må jeg ha skrevet i fylla:-/ 0 Siter
Mistera Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 Det der må jeg ha skrevet i fylla:-/ hehe... nåja, du ønsker deg nok desse tingene fordi om:) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 hehe... nåja, du ønsker deg nok desse tingene fordi om:) Denne kanskje: http://ecoustics.audioreview.com/Channels/AudioReview/images/products/product_117200.jpg 0 Siter
yma Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Min må ihvertfall være så pass som den er. Antakelig for liten. 0 Siter
Gjest LuzyNuzy Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Det der må jeg ha skrevet i fylla:-/ He,he... Så egentlig ønsker du deg? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 He,he... Så egentlig ønsker du deg? Og denne kanskje:http://home.no.net/frosimo/hjemmebrenning/bilder/Lab-master.jpg 0 Siter
flisa Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Jeg blir sjelden støvete på hånden jeg! (BLÆ) *humrer* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.