Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Harnå bestemt meg for å kjøpe en håndstøvsuger til min mor i gebursdagsgave, men er i tvil om hvilke som virkelig er bra!

Har dere noen tips om sånne som er ordentig gode?

Min mor to hunder, og kaninene blir der etter:) så jeg tenkte at istedenfor å dra fram den svære støvsugeren hver en eneste dag, kunne hun istede lett og enkelt svoppe dem opp med en håndstøvsuger:)

Tips tas imot med takk:)

Fortsetter under...

Skrevet

Hos de fleste håndstøvsugere må man putte støv, hår og smuler inn i den for hånd.

Skrevet

Hos de fleste håndstøvsugere må man putte støv, hår og smuler inn i den for hånd.

huff, ja vet det, men dette er bare hårdotter:)

Har hatt sånne tidligere, men nå tenkte jeg at jeg ville kjøpe en BRA en.... siden søsteren min også vil være med så kan den faktisk være litt dyr:)

Skrevet

Alle sånne håndstøvsugere som jeg har prøvd har i alle fall vært skikkelig dårlige, dessverre. Og det har ikke vært av de billigste nille-variantene heller. Det har omtrent vært sånn at smulene faller ut hvis du snur støvsugeren på hodet etter at den er slått av...

Kjøp noe annet! :-D

Annonse

Skrevet

Alle sånne håndstøvsugere som jeg har prøvd har i alle fall vært skikkelig dårlige, dessverre. Og det har ikke vært av de billigste nille-variantene heller. Det har omtrent vært sånn at smulene faller ut hvis du snur støvsugeren på hodet etter at den er slått av...

Kjøp noe annet! :-D

hmmm... men HVA?

Altså, HVA skal man kjøpe til en dame som blir 53 år?

Hva hadde dere over 50 ønsket dere?

Altså har jo kjøpt gaver til dama i snart 30 år, så jeg har liksom gått opp for ideer... kan jo ikke bare tegne et bilde slik jeg gjorde da jeg gikk i barnehagen;)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

hmmm... men HVA?

Altså har jo kjøpt gaver til dama i snart 30 år, så jeg har liksom gått opp for ideer... kan jo ikke bare tegne et bilde slik jeg gjorde da jeg gikk i barnehagen;)

Jeg er mann (gutt) men ønsker meg ting fra polet, ting som smeller, store og tunge ting, nikon, bøker, musikk osv.

Skrevet

Jeg har en eldre variant av denn (B&D Turbo), og jeg synes den er bra. Kan aldri erstatte en stor støvsuger, men veldig grei å ha til småjobber. Den har bra sugeevne (men bråker en del). Jeg ville blitt veldig fornøyd med en sånn i gave, hvis jeg ikke hadde en fra før.

Skrevet

Det er voltstyrken som bestemmer sugeevnen, og de svakeste er nærmeste en vits.

Kjøp en på 7,2 volt og etter en stund skjønner man ikke at man greide seg uten...Det er min erfaring.

Skrevet

Så nettopp reklame for en på tv3, den var fra Black&Decker. Har ikke hørt om noen som har prøvd den, men... Alt ser så fint og flott ut på reklame! ;)

Gjest rutangis netu
Skrevet

hmmm... men HVA?

En dame på den alderen er vel ganske takknemlig å kjøpe til, skulle jeg tro?

Vin, konfekt, blomster, småting til huset, pynt eller nyttige, parfyme og andre lignende artikler, gavekort på aromaterapi, teaterbillett, middag på restaurant, CD, DVD-film, klær, skjerf og vanter, toalettmappe, en ny veske, sammenleggbar paraply, en kurv med delikatessevarer, abonnement på et ukeblad, sengetøy, en ny koselig juleduk, likør eller konjakk eller en flaske vin til, en hjemmebakt kake pakket i cellofan... feks

Gjest LuzyNuzy
Skrevet

Jeg er mann (gutt) men ønsker meg ting fra polet, ting som smeller, store og tunge ting, nikon, bøker, musikk osv.

Du høres ut som meg! *LOL*

Annonse

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du høres ut som meg! *LOL*

Det der må jeg ha skrevet i fylla:-/

Skrevet

hehe... nåja, du ønsker deg nok desse tingene fordi om:)

Skrevet

Min må ihvertfall være så

pass som den er. Antakelig for liten.

Gjest LuzyNuzy
Skrevet

He,he...

Så egentlig ønsker du deg?

Skrevet

Jeg blir sjelden støvete på hånden jeg!

(BLÆ)

*humrer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...