Gå til innhold

hvor ofte har du som singel sex?

Anbefalte innlegg

til alle single mennesker av begge kjønn: hvor ofte har du sex? og hvem er det med, og i hvilken sammenheng? lurer fordi det virker som om alle har sex til stadighet selv om de er singel, og dette synes jeg er litt rart....da må man jo jobbe noe veldig hver gang for å få seg noe...? eller??stemmer dette inntrykket?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166904-hvor-ofte-har-du-som-singel-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest eple og kanel

Vært singel i 10 mnd. Hatt sex med 5 stk siden mai,av dem er den ene min eks (som jeg har hatt følelser for hele tiden, frem til nå), en er en sommerflørt, en er en pulevenn (trodde jeg, han trodde visst det var noe mer, så det ble veldig dumt), en pulevenn til (veldig deilig sex). Den siste har jeg nylig møtt og jeg er utrolig betatt av han, så nå krysser jeg fingrene for at min tid som singl snart er over..

Veldig lett å få seg noe når man er jente.. Men sex er mye bedre i et fast forhold der man kjenner partneren.

• 4 uker senere...

2004 Oppsummert:

12 sexpartnere, ingen som jeg kjente fra før.

Traff alle på byen, og vi hadde kun sex den natten/etterfølgende morgen, bortsett fra en som jeg møtte tre ganger senere for mere sex.

Statistisk bør det bli ca 1 i mnd, men det stemmer ikke, hadde sex med 8 av 12 første halvår (inkludert hun jeg møtte igjen), dvs kun sex 4 ganger siste halvår.

Ting går opp og ned her i verden. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...