ma25 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hei!Den siste tiden har jeg hatt store svie, nærmest konstante smerter på penishodet. Det har også i senere tid oppstått rødme og irritasjon rundt hodet.Jeg har testet meg to ganger mot klamydia, gonokokker, sopp og garnerella. Alle tester har vært negative.I starten for 2,5 mnd siden kjente jeg bare enkel kløe. Jeg gikk da til legen, som testet meg, men fikk beskjed om at det ville gå over av seg selv. Jeg har i perioden brukt canesten og sink-salve, men det blir bare verre og verre.Jeg har prøvd såpefri hygiene i to uker nå, uten resultat.Nå er smertene så store at jeg kjenner dem hele tiden, med søvnproblemer etc. Fastlegen min har bedt meg ta kontakt med en hudlege, som har tre måneder ventetid... Jeg fikk raskt beskjed om at jeg ikke var smittsom av legen, og har tatt han på ordet. Jeg har fast partner som ikke har noen plager.Hva bør jeg gjøre, akkurat nå føles alt litt håpløst? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166950-store-smerter-p%C3%A5-penis/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg håper at du har forståelse for at jeg ikke kan trylle frem en diagnose med tilhørende behandlingsforslag, når din lege etter både klinisk undersøkelse og laboratorieprøver ikke kommer frem til noe. Det høres etter din beskrivelse som en infeksjon, men i så fall ville jeg forvente å finne noe ved en bakteriologisk unndersøkelse. Jeg går ut ifra at det er det som ble gjort når du sier at du har testet deg for chlamydia, gonokokker, sopp og gardnerella. Den eneste jeg savner fra den listen er test for andre, vanlige bakterier, som av og til kan forårsake infeksjon på penis, men ikke så lenge ( f. eks. streptokokker). Dessuten antar jeg at slik undesøkelse er blitt utført samtidig med de testene du nevner. Jeg kommer ikke på noen virusinfeksjoner heller hvor jeg ville forvente slike sympåtomer. Har du prøvd Olafia klinikken? Så vidt jeg vet er det mulig å komme til der relativt raskt, og de er meget gode på slike sykdommer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166950-store-smerter-p%C3%A5-penis/#findComment-1089230 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ma25 Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg håper at du har forståelse for at jeg ikke kan trylle frem en diagnose med tilhørende behandlingsforslag, når din lege etter både klinisk undersøkelse og laboratorieprøver ikke kommer frem til noe. Det høres etter din beskrivelse som en infeksjon, men i så fall ville jeg forvente å finne noe ved en bakteriologisk unndersøkelse. Jeg går ut ifra at det er det som ble gjort når du sier at du har testet deg for chlamydia, gonokokker, sopp og gardnerella. Den eneste jeg savner fra den listen er test for andre, vanlige bakterier, som av og til kan forårsake infeksjon på penis, men ikke så lenge ( f. eks. streptokokker). Dessuten antar jeg at slik undesøkelse er blitt utført samtidig med de testene du nevner. Jeg kommer ikke på noen virusinfeksjoner heller hvor jeg ville forvente slike sympåtomer. Har du prøvd Olafia klinikken? Så vidt jeg vet er det mulig å komme til der relativt raskt, og de er meget gode på slike sykdommer. Jeg har ikke prøvd Olafiaklinikken, da jeg bor på Vestlandet. Det ble også tatt en urintest av meg, og den skal vere neg. ifølge papirene jeg fikk. Jeg er også litt bekymret over partneren min, da jeg i starten fikk vite av legen min at dette skyldtes irritasjon etter såpe e.l, og at jeg ikke var smittsom. Nå er jeg plutselig ikke så sikker på noe lenger... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166950-store-smerter-p%C3%A5-penis/#findComment-1089531 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.