Gå til innhold

hvordan ikke irritere seg over andres uvaner

Anbefalte innlegg

Gjest plagsomt til tider

Hvordan kan man unngå å irritere seg over andres uvaner?

Er ikke den som tør si ifra, men synes det kan være plagsomt når sidemann på skolen hele tiden tygger og slafser noe grusomt med tyggisen sin.

Hvordan klare slutte "høre" det, når man ikke har mulighet til å gå derifra?

Fortsetter under...

Dette er det samme som med piping av kjøleskap, frysere osv, om natten når man ligger å skal PRØVE å sove:)

Det jeg gjør er å bruke de lette meditasjonsmetodene, som utelukker lyd. Tenker den bort på en måte.

Enten så sier du ifra *du er nok ikke den eneste som irriterer deg* eller så må du bare tenke den bort!

Annonse

Gjest si ifra, ikke kok det inne!

hører at veninna mi alltid sitter og taster i mobiltelefonen når jeg ringer henne på fasttelefonen. Det er irriterende det. for ikke å snakke om uhøflig !

Helt enig. Jeg ville sagt til henne: Kan du ikke heller ringe meg opp igjen når du er ferdig med å taste? Eller si det som det er, at det er irriterende og uhøflig.

Til den andre ville jeg sagt, at "Vet du, det er veldig forstyrrende at du slapser sånn med tyggis, kunne du please vente til friminuttet?"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...