Gå til innhold

huff....julen..

Gjest en kald verden

Anbefalte innlegg

Gjest en kald verden

ja nå sitter jeg som alle andre ganger før jul og gruer meg noe forferdelig.....det er bare dårlige minner og har ike lyst til og se en far som drikker og har bare gjordt meg vondt opp igjennom årene... har ikke klontakt med han men for at mamma skal få en grei jul må jeg besøke de. (bor sammen) gruer meg. ville helst ikke hatt noen familie i det hele tatt akkurat nå. hater alkohol....hater at alle skal glede seg liksom... hater JULEN og høytider i det hele tatt...

blir forbanna på den faren som aldrig har vert noen far for meg...:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167065-huffjulen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig fint at du vil glede moren din i julen. Men det burde gå an å finne en ordning som gjør at du også får en fin jul.

Bor foreldrene dine så langt unna at du må overnatte/bli der i flere dager? I så fall, har du mulighet til å utsette besøket til annen juledag og litt av romjulen? Da kan du feire julen etter eget ønske juleaften og første juledag. Og så kan du prøve å skille mentalt mellom din egen julefeiring og besøket hos dine foreldre.

Det samme kan du jo også gjøre hvis du er hos dem juleaften eller førstedag. Tenk på det som en stor presang til din mor, noe hun sikkert setter pris på. Og flytt din egen julefeiring til etter besøket.

Sett opp en liste over de ti tingene du liker best/likte før ved adventstiden og julefeiringen, og prøv å gjøre dem for din egen del.

For meg ville det være å lage pepperkakehus, pakke inn presanger, skrive julekort, henge opp julestjernen, ribbe, riskrem, stearinlys, en god bok, marsipangris og sentimentale filmer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167065-huffjulen/#findComment-1091661
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...