Gå til innhold

CB julebrus


Aishana

Anbefalte innlegg

Nå er det krise. Jeg skal holde julaften i år for svigerfamilien her på østlandet. Jeg er sørlending oppvokst med julebrus fra CB. Ingen julebrus slår den!!! MEN, får man kjøpt den i Oslo området et sted??? Jeg simpelthen MÅ ha CB julebrus til jul!!! Noen observante folk som har lagt merke til den i en eller annen butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest rutangis netu

Send en mail til CB og spør om nærmeste utsalgssted da vel! Kanskje blir de så smigret at de sender deg ei kasse brus helt gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en mail til CB og spør om nærmeste utsalgssted da vel! Kanskje blir de så smigret at de sender deg ei kasse brus helt gratis.

Jepp! Nå har jeg sendt dem en mail, så for vi se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den brune julebrusen? I så tilfelle vil jeg også ha en kasse!

Ja, det er den brunlige, den er vanvittig god!!! Fikk kjøpt den i Drammen for noen år siden, men nå har jeg ikke sett den noen steder :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er den brunlige, den er vanvittig god!!! Fikk kjøpt den i Drammen for noen år siden, men nå har jeg ikke sett den noen steder :-(

Å! Den er så god. Litt sånn krydderaktig, ikke sant?

Har sett etter den selv. CB altså? Si ifra om du får svar da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å! Den er så god. Litt sånn krydderaktig, ikke sant?

Har sett etter den selv. CB altså? Si ifra om du får svar da?

Jepp, du beskriver riktig julebrus!!

Skal si i fra hvis jeg får svar fra CB om hvor de evt selger goddråpene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, du beskriver riktig julebrus!!

Skal si i fra hvis jeg får svar fra CB om hvor de evt selger goddråpene!

Evig takknemmelig om du gjør det. En dråpe var nok, da var jeg hekta. Men sinnsyk vanskelig å få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest godjul!!

Gjett hvordan det er å sitte oppi nord-langt-gokkivold da, og ikke få CB julebrus! må drikke disse forferdelige, søte røde julebrusene huff. Så det er det første jeg skal kjøpe meg når jeg kommer hjem GLEDER MEG!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest innflytter i krsand

Og jeg sitter midt i "gullgruva" og drikker verken CB julebrus eller annen julebrus for den saks skyld. På en pall i butikken bare to min fra meg står det masse CB julebrus.

Nei, takke meg til CB pilsen. DEN nyter jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg sitter midt i "gullgruva" og drikker verken CB julebrus eller annen julebrus for den saks skyld. På en pall i butikken bare to min fra meg står det masse CB julebrus.

Nei, takke meg til CB pilsen. DEN nyter jeg.

Du vet ikke hva du går glipp av :-O

CB øl er bra også! Men den er ikke vanskelig å få tak i, skjønner ikke hvorfor de ikke kan slenge på et par kasser med julebrus når de først skal levere østpå alikavel.

Ha en god jul, midt i julebrus himmelen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvordan det er å sitte oppi nord-langt-gokkivold da, og ikke få CB julebrus! må drikke disse forferdelige, søte røde julebrusene huff. Så det er det første jeg skal kjøpe meg når jeg kommer hjem GLEDER MEG!!:)

Du er heldig som ihvertfall skal hjem da!!! Drikk en liter for meg der nede :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest nonickname

Du er heldig som ihvertfall skal hjem da!!! Drikk en liter for meg der nede :-D

naaaammmm....nå sitter jeg og drikker CB julebrus og julestemnigen bare kommer smyyygende på meg;) GOD JUL!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...