favn Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Hei, Tro om det finnes et sted der man kan skrive inn mystiske ord som står i innholdsfortegnelser for kosmetikk / hygiene og slik finne ut hva de egentlig viser til og ikke minst: Om dette er harmløst? Jeg slår med det samme et slag for E-nr.guider, Tron Soot-Ryen, Ex Libris --- ei bok der man finner forklaringer på det meste av tilsetningsstoffer i mat og drikke. På forhånd takk for svar! 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg kan _kanskje_ hjelpe deg, men kan ikke skrive opp alle her. Er det noen spesielle du lurer på? 0 Siter
favn Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 Jeg kan _kanskje_ hjelpe deg, men kan ikke skrive opp alle her. Er det noen spesielle du lurer på? Takk, men det er et generelt register til slå-oppbruk jeg ønsker meg. 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Takk, men det er et generelt register til slå-oppbruk jeg ønsker meg. Har ett jeg da, men det blir alt for mye til å gjenngi her, dessverre:o) 0 Siter
favn Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Har ett jeg da, men det blir alt for mye til å gjenngi her, dessverre:o) Har du ikke lenke? 0 Siter
Lurveline Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Har du ikke lenke? Litt vanskelig når det står i ei bok;o) 0 Siter
favn Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Litt vanskelig når det står i ei bok;o) Hva heter boka? Forfatter? Forlag, kanskje...? 0 Siter
Lurveline Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hva heter boka? Forfatter? Forlag, kanskje...? Dette er ei bok jeg fikk gjennom Lr-internasjonal en gang i tiden. Lr er ett multi-level-marketing-system. 0 Siter
favn Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Dette er ei bok jeg fikk gjennom Lr-internasjonal en gang i tiden. Lr er ett multi-level-marketing-system. Ok. Takk for svarene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.