Gå til innhold

tilbakefall etter roaccutane..

Anbefalte innlegg

Gjest æsjemeg
Skrevet

Har fått tilbakefall jeg. Ca et halvt år etter jeg slutta på roaccutane. Og det kom på samme tidspunkt som sist, nemlig rett før jul og når mørketiden har kommet - er SIKKER på det er derfor. Helvette.. Men skal til legen snart. Håper bare jeg ikke må ta en ny kur. Blæ. Andre som har opplevd det?

Fortsetter under...

Skrevet

Hei! To mnd siden jeg var ferdig, og det ser bra ut foreløpig, men frykter tilbakefall. Går problemene over når vinteren er over? Fikk råd om å smøre meg ekstra med fuktighetskrem om vinteren.

Gjest æsjemeg
Skrevet

Hei! To mnd siden jeg var ferdig, og det ser bra ut foreløpig, men frykter tilbakefall. Går problemene over når vinteren er over? Fikk råd om å smøre meg ekstra med fuktighetskrem om vinteren.

Hei! jeg sluttet på roaccutane i august så jeg vet ikke om det går over etter vinteren...men det rare er at jeg får et par kviser og jeg får total panikk men så blir de borte igjen. Vet liksom ikke om det er grunn til panikk siden de forsvinner, men tenkte ikke de skulle komme i det hele tatt... Ekstra fuktighetskrem? ok, det skal jeg huske:) takk

Skrevet

Hei! jeg sluttet på roaccutane i august så jeg vet ikke om det går over etter vinteren...men det rare er at jeg får et par kviser og jeg får total panikk men så blir de borte igjen. Vet liksom ikke om det er grunn til panikk siden de forsvinner, men tenkte ikke de skulle komme i det hele tatt... Ekstra fuktighetskrem? ok, det skal jeg huske:) takk

Fikk beskjed av legen når jeg var ferdig kuren at det kunne komme et par småkviser i tiden etterpå. Tror egentlig roaccutan er ment å kurere store, betente acner. Sånne småkviser har jeg også fått av og til, men de er bort ila et par dager, så det kan man vel leve med. Vi får bare håpe det holder seg fremover....

Gjest æsjemeg
Skrevet

Fikk beskjed av legen når jeg var ferdig kuren at det kunne komme et par småkviser i tiden etterpå. Tror egentlig roaccutan er ment å kurere store, betente acner. Sånne småkviser har jeg også fått av og til, men de er bort ila et par dager, så det kan man vel leve med. Vi får bare håpe det holder seg fremover....

Hei!

Jeg får ikke bare småkriser nemlig, men slike store som jeg fikk før. Bare at de "bryter ikke ut" vis du skjønner, jeg kjenner at de ligger klare under huden - noen ganger synes de litt, men så blir de borte igjen. Småkviser har jeg og litt av, og det er helt ok, men jeg vil ikke ha tilbake de store fæle kvisene...Skal til hudlegen i morra da, så regner med å bli beroliget..

Skrevet

Hei!

Jeg får ikke bare småkriser nemlig, men slike store som jeg fikk før. Bare at de "bryter ikke ut" vis du skjønner, jeg kjenner at de ligger klare under huden - noen ganger synes de litt, men så blir de borte igjen. Småkviser har jeg og litt av, og det er helt ok, men jeg vil ikke ha tilbake de store fæle kvisene...Skal til hudlegen i morra da, så regner med å bli beroliget..

Hei igjen! Lykke til hos hudlegen. Det ordner seg sikkert, ikke noe er som å være fri for kviser.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...