Gå til innhold

bivirkninger av roaccutan - tørr hud?

Anbefalte innlegg

Hva slags bivirkinger får man av roaccutan? Jeg kjenner en som har gått på den kuren og hun fikk veldig tørr hud. Altså det ble helt flakete, ikke særlig pent. Får alle det? Og isåfall hvor lenge varer den perioden med så tørr hud? Andre brivirkninger?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167141-bivirkninger-av-roaccutan-t%C3%B8rr-hud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! jeg har gått på roaccutane, og jeg fikk ikke spesielt tørr hud, bare veldig tørre lepper. Jeg smurte meg med Vichy sin hudkrem, og det funka greit for meg. Andre bivirkninger var at jeg fikk utslett på hendene mine, jeg hadde ekstra vondt i rygg og ledd, jeg ble tørr i nesa, jeg var litt deppa (men det er vanskelig å si om det var pga medisinen eller bare fordi jeg ofte er det)...det var det. Det verste var leppene. Men herreland, det var verdt det, Bortsett fra at jeg nå har fått litt tilbakefall...*fann*

Hei! jeg har gått på roaccutane, og jeg fikk ikke spesielt tørr hud, bare veldig tørre lepper. Jeg smurte meg med Vichy sin hudkrem, og det funka greit for meg. Andre bivirkninger var at jeg fikk utslett på hendene mine, jeg hadde ekstra vondt i rygg og ledd, jeg ble tørr i nesa, jeg var litt deppa (men det er vanskelig å si om det var pga medisinen eller bare fordi jeg ofte er det)...det var det. Det verste var leppene. Men herreland, det var verdt det, Bortsett fra at jeg nå har fått litt tilbakefall...*fann*

Hei! Hvor lenge siden er det du sluttet kuren da? Var ferdig for 2 mnd siden...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...