Gå til innhold

Tanker som stjeler konsentrasjonen...

Anbefalte innlegg

Det er en stund siden jeg har vært innom her nå. Har begynt på kurs/videreutdanning og hatt mye å gjøre med det.

Nå er det exsamens tid og jeg sliter med konsentrasjonen.

Etter å ha hørt på nyhetene for ca. en uke siden, om en gutt/mann i Sverige som ble overfalt og voldtatt, falt jeg helt sammen.

Det var det samme som skjedde meg, og nå klarer jeg ikke å konentrere meg om lesingen eller å gjøre noe fornuftig.

Har ikke time hos psykologen igjen før i januar...Alle minnene bare strømmer på....

Sover ikke om natten, eller hvis jeg tilslutt sovner, har jeg mareritt om det som skjedde

Når skal det ta slutt?

Jeg veit ikke om jeg klarer dette mer.

Gutt 40

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167185-tanker-som-stjeler-konsentrasjonen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Han er desverre på ferie/reise fram til midten av januar...

Ellers hadde jeg nok gjort det.

hei!

hvis du går til psykolog ved VOP/DPS el. har du vel tilgang til en annen psykolog ved poliklinikken. det har iallefall jeg. min psykolog har også ferie, men jeg kan få time hos noen av kollegaene hennes om jeg har behov for det.

verdt et forsøk?

ønsker deg alt godt!

mvh reana

Gjest gamlebarbie

hei!

hvis du går til psykolog ved VOP/DPS el. har du vel tilgang til en annen psykolog ved poliklinikken. det har iallefall jeg. min psykolog har også ferie, men jeg kan få time hos noen av kollegaene hennes om jeg har behov for det.

verdt et forsøk?

ønsker deg alt godt!

mvh reana

Kjære deg, dette klarer du. Nå har du klart det lenge, så da klerer du dette også. Ikke gi opp.Du klarer det.

Sender deg en god klem, og husk, du klarer alt du må.:-)

Kjære deg, dette klarer du. Nå har du klart det lenge, så da klerer du dette også. Ikke gi opp.Du klarer det.

Sender deg en god klem, og husk, du klarer alt du må.:-)

Hei og takk.

Det er litt bedre idag, men har bestemt meg for å utsette examen med en uke.

Det er ikke alltid at man klarer å gjennomføre ting man har bestemt seg for...

Gutt 40

Annonse

Hei og takk.

Det er litt bedre idag, men har bestemt meg for å utsette examen med en uke.

Det er ikke alltid at man klarer å gjennomføre ting man har bestemt seg for...

Gutt 40

hei

det er ikke alltid at det er å fullføre som er svaret.Du er kjempeflink som har satt deg mål og forsøker å nå dem. Men ikke for enhver pris!så synes det var fornuftig å utsette eksamen. du kan alltids ta den senere. (Jg brukte over 1,5 år på å få fullført de resterende eksamene siden måtte ta det i mitt tempo) sender deg gode ønsker

hei

det er ikke alltid at det er å fullføre som er svaret.Du er kjempeflink som har satt deg mål og forsøker å nå dem. Men ikke for enhver pris!så synes det var fornuftig å utsette eksamen. du kan alltids ta den senere. (Jg brukte over 1,5 år på å få fullført de resterende eksamene siden måtte ta det i mitt tempo) sender deg gode ønsker

Vel, jeg klarte examen , så jeg er igrunnen ganske stolt av meg selv. :-)

Nå er det bare å fortstte på kurset.

Gutt 40

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...