Gå til innhold

For høye hvite blodlegemer, hjelp meg.

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 23 år, som har sykdommen kronisk hemolytisk anemi, denne har vært stabil og jeg har ikke hatt noen plager av den. For 8 mnd siden så fødte jeg og ingenting har blitt det samme, jeg har ikke følt meg i form. Vært til legen mange ganger men han har bare sendt meg hjem. For 2 uke5r siden så fikk jeg skyhøy feber og prøvene viste en liten utslag på crp, men også veldig forhøyet hvite blodlegemer(dette har jeg alltid hatt, men den har ligget på 10), nå lå den på 39,9. Fikk appocilin i en uke og var på etterkontroll på fredag. han sa det måtte ha vært halsen men han så ingenting galt med den. Nå var crp negativ, men de hvite bl.legemer på 16. Så den var synkende-. Fikk alikevel en 3 dagers kur til. Var der igejn idag for en sjekk, crp neg, men nå har hvite bl.legemer steget, til 24 og den er stignede. Hva er galt med meg???? Jeg gråter her nå, sliter med dødsangst og har nettopp mistet pappan min i kreft. kan noen svare meg og kanskje berolige meg bitte litt...? Vær så snill....??

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...