Gå til innhold

Helt tomt for PlayStation på Østlandet ?

Anbefalte innlegg

Gjest josefine 1
Skrevet

Tenkte vi skulle kjøpe PlayStation til jul, men det er kul umulig å få tak i ...... vet du om en butikk som har denne varen (Hedemark, Oslo-området, Buskerud og Telemark) ?

Skrevet

Prøv ELKJØP og Kelkoo sine sider på nettet der kan du søke etter varen i ulike butikker. Eller ring EGMONT som distribuerer.

Har ingen tlf desverre..

Lykke til!

Skrevet

Det er tomt på vestlandet også.

Blir nok enten ingen eller en GameCube på ungene i år, da både PS2 & Xbox begynner å bli umulig å oppdrive.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Ganske sikker på at Elkjøp Stormarked på Hamar har! Tror jeg gikk forbi en der på mandag.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Uansett så vet jeg at de har x-boks der. Den kosta 1199 tror jeg.

Skrevet

Ring OBS-butikken på Buskerud Storsenter. De annonserte nå med PS2 (nye) med 3 spill til 1999,- om jeg ikke så helt feil (Begrenset antall).

Du finner sikkert tlf.nr. på www.buskerudstorsenter.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...