Gå til innhold

Hva er verst?


Soria

Anbefalte innlegg

Å ta en slurk konjakk nå og da eller å kutte seg?

Armene mine ser ikke ut etter den siste uken, men i dag kjøpte jeg konjakk og tar en slurk nå og da. Det hjelper og jeg har ikke brukt skarpe redksaper i dag. Dessuten er det godt å være småfull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Wish Well

Kutting er verst, men når du slurker på konjakk, har du jo bare byttet et problem i et annet. Og hvis du er ute og kjører bil oppi alt dette, så er konjakken fyfy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutting er verst, men når du slurker på konjakk, har du jo bare byttet et problem i et annet. Og hvis du er ute og kjører bil oppi alt dette, så er konjakken fyfy.

Jeg kjører ikke i fylla bare for å ha det sagt. Jeg er ikke vant til alkohol så det skulle ikke mye til i går, men det hjalp en stund. Drakk ikke mer da det nærmet seg medisintid og etter det.

Jeg hadde fått anbefalt konjakk som beroligende. Annen alkohol gjør meg bare mer destruktiv når jeg er dårlig fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...