Gå til innhold

Høy puls


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Får man høy puls av lavt blodsukker?

Har plutselig fått høy puls flere ganger i det siste.. Og har ikke angst! Hvis det er angsten som kommer tilbake, da skal jeg faen ta sparke den bak og tippe den i nidelva for godt!

Men.. har ikke spist helt jevnt i det siste så kanskje det skyldes det?

Eller.. leste jo om vioxx og celebra her om dagen, at det er farlig for hjertet...

Vioxx er tatt av markedet, men celebra gis ut fortsatt. Blir jo litt nervøs, når jeg har brukt celebra lenge.. kanskje jeg skal be om en ekg.. ikke at jeg tror det er noen sammenheng..

Men faren min ble litt hissig i dag, og sa at den dritten der måtte jeg kutte ut på dagen..

( altså.. vioxx og celebra er smertestillende ..)

NÅ fikk jeg høy puls.. men det er fordi jeg plutselig ble hissig, så nå må jeg stikke og få i meg noe godteri..

I wish you a merry christmas... tralallallala....

Klems til de som vil ha, til de som ikke vil ha.. gå å legg dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høy puls kan jo komme av så mangt - angst, opphisselse, stress, sinne, lavt inntak av mat....

Spør legen din for å være på den sikre siden, det ville jeg ha gjort.

Ha det bra, vennen.Vi mailes.

Mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...