hannia Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 jente på 21 år, og har kviser på rumpa. ikke særlig fint. små røde prikker, virker ofte tørre gjør di også. hjelp å råd til en stakkars jomfru i nød? 0 Siter
gutt-84-mod Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Hei! Jeg har ogå dette problemet til tidet, men ved innsmøring av en fet fuktighetskrem (f.eks eucerin karbamid 10%) har det gått bort etter noen dager. Prøv det du 0 Siter
hannia Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Skrevet 16. desember 2004 Hei! Jeg har ogå dette problemet til tidet, men ved innsmøring av en fet fuktighetskrem (f.eks eucerin karbamid 10%) har det gått bort etter noen dager. Prøv det du takk! kan jeg kjøpe det på apoteket uten resept? 0 Siter
gutt-84-mod Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 takk! kan jeg kjøpe det på apoteket uten resept? jada, den er litt dyr, så du kan jo vurdere en fet men billigere krem. 10% karbamid er mot atopisk eksem (tørr hud) etc. lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.