Gå til innhold

Dårlig potens. Fysisk årsak?

Anbefalte innlegg

Gjest mann 35

Sliter litt med ereksjonen.

D.v.s. at jeg tenner lett, men av og til mister jeg reisningen ganske lett, med det resultat at samleiet bli vansklig å fullføre.

Har slitt litt med prestasjonsangst og alltid tenkt at det var grunnen. Imidlertid lurer jeg litt på om dette kan være et fysisk problem - muligens "lekker" blodet ut fra penis med slapp penis som resultat ??

Samleiet går jo greitt i de aller fleste tilfellene, men tanken på at det kanskje går "galt" i kveld er litt slitsom

Har tidligere fått flere kurer mot prostatitt, men vet ikke om det er relevant i denne sammmenheng.

Vil en almenpraktiserende lege ha kunnskaper om slike ting

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16730-d%C3%A5rlig-potens-fysisk-%C3%A5rsak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Så vidt jeg forstår får du raskt ereksjon, men av og til mister du den lett. Jeg tolker dette slik at den ofte også kan holde seg stiv så du kan ha samleie. - Når det er slik at det varierer mye, er det ikke noen grunn til å tro at det er noe galt med blodårene. Blodet "lekker" nok heller ut fra penis fordi nerbesystemet ikke lenger sender impulser for å holde ereksjonen ved like. - Dette har nok med prestasjonsangsten din å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...