ViggaB Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg er i et samboer forhold som har vart i litt over 1,5 år. SAmboeren min holdt på med ei annen jente før meg, da ble han smittet av klamydia. Jeg lurer på om dette er noe som kommer til å dukke opp igjen eller er han kvitt den sykdommen? Jeg har selv aldri vært smittet av kjønnsykdommer og jeg har ikke lyst til det heller. Dette spørsmålet har plaget meg veldig lenge. En annen ting er at i de siste månedene så har jeg begynt å lukte der nede.Veldig ekkelk lukt. Blir nesten helt borte når jeg dusjer men jeg kjenner den svakt etter på. Jeg jobber i service yrket og jeg synes dette er veldig ubehagelig pga lukta.Det kommer også litt utflod,når det tørker ser det helt hvitt ut i trusa. Noen som har opplevd dette? Håper noen kan gi meg et svar!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/167311-han-har-v%C3%A6rt-smittet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.