Gå til innhold

Nok et julebordantrekk, ja

Anbefalte innlegg

Skrevet

*fnis*

Har ikke du en bakende, Mistera?

Nope;) hehehe... har vel det da:) men viser den ikke ofte nok!

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

34

• serendipity

17

• Dorthe

9

• Mistera

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*fnis*

Har ikke du en bakende, Mistera?

Må si, framenden er bedre;)

Skrevet

LOL

Bare morsomt, serendepity.

Drømte forresten om deg i natt.... om det passer å si det i denne anledningen....

*fnis*

Nå ble jeg usedvanlig nysgjerring!?!??! (fortelle?)

PS:: Jeg heter Serendipity :-) du skriver det litt feil... (ikke at det er såå nøye da ;-) Nicket mitt betyr "lykketreff"

Skrevet

PS:: Jeg heter Serendipity :-) du skriver det litt feil... (ikke at det er såå nøye da ;-) Nicket mitt betyr "lykketreff"

Skriveleif, sorry!

Men du, lykketreff, du het nemlig noe heeelt annet i drømmen min, men jeg bare visste at det var deg. Nå har jeg helt glemt hva vi diskuterte, men uansett så var denne diskusjonen kommet i avisen. Nicket ditt var "siertilTOSKER".

Noe så idiotisk! Og det er helt sant altså.

(er det bare el-slim som kan strekkes 2-3 cm?)

Skrevet

Skriveleif, sorry!

Men du, lykketreff, du het nemlig noe heeelt annet i drømmen min, men jeg bare visste at det var deg. Nå har jeg helt glemt hva vi diskuterte, men uansett så var denne diskusjonen kommet i avisen. Nicket ditt var "siertilTOSKER".

Noe så idiotisk! Og det er helt sant altså.

(er det bare el-slim som kan strekkes 2-3 cm?)

Ikke for å fornærme deg altså, serendipity.

*smiler søtt og yndig*

Skrevet

Ikke for å fornærme deg altså, serendipity (rett?).

*smiler søtt og yndig*

Skrevet

Ikke for å fornærme deg altså, serendipity (rett?).

*smiler søtt og yndig*

He he...Slett ikke fornærmet. Mitt EL slim kan trekkes langt mer enn 2-3 cm.( æsj... ) Men det er mye tykkere enn annet. Dette blir litt vel detaljert, og de som har forvillet seg inn i denne tråden bør trekke seg ut før detaljene blir for kvalme, he he.

Ved opphisselse (når jeg er kåt da) så blir også slimet mer sånn at man kan trekke litt tråder av det. MEN det er langt mer tyntflytende og blankt enn EL slim.

Og JA, nå skrev du det helt rett.

Skrevet

He he...Slett ikke fornærmet. Mitt EL slim kan trekkes langt mer enn 2-3 cm.( æsj... ) Men det er mye tykkere enn annet. Dette blir litt vel detaljert, og de som har forvillet seg inn i denne tråden bør trekke seg ut før detaljene blir for kvalme, he he.

Ved opphisselse (når jeg er kåt da) så blir også slimet mer sånn at man kan trekke litt tråder av det. MEN det er langt mer tyntflytende og blankt enn EL slim.

Men kan annen utflod strekkes i det hele tatt? Mulig det er el på gang her ja.

Tok en el-test, men den skjønte jeg ingenting av.

Skrevet

Noen innlegg har merkelig innhold i forhold til overskriften ;-)

Skrevet

Jo, den var negativ, gikk et lys opp for meg nå.

Men det kan jo være at el er i morgen eller så.

Skrevet

skjønner ikke hva du mener.

LOL

Skrevet

skjønner ikke hva du mener.

LOL

Tydeligvis en stund siden jeg var på julebord.

Skrevet

Tydeligvis en stund siden jeg var på julebord.

Det er derfor antrekket må være perfekt. Må passe til eggløsningen.

Skrevet

Jepp :-) Merkelilg hvordan ting utarter seg... Men jeg har faktisk sett værre ekempler enn dette på avsporing av tema.

Ja, på meg så kan det noen gagner trekker ca. 1-2 cm selv om det ikke er EL slim. MEN for all del, dvel ikke ved det, ha sex idag, og imorgen.

Kjenner du ingen murring sånn i setepartiet. Litt sånn vondt i bekkenet med "stråling" mot bakenden. Ikke smerte altså, emn litt sånn murring?? sånn kjenner jeg EL, i tillegg til at jeg får litt løsere mage og er litt oppblåst i magen.

Skrevet

Jeg hadde gått for det siste :o) Det er helt sikkert fint nok.

Skrevet

Herregud nå skrev jeg jo hele innlegget til deg.. Sorry.. Burde vært fredag idag ;-)

Skrevet

Det er derfor antrekket må være perfekt. Må passe til eggløsningen.

*knis*

Skrevet

Ja, på meg så kan det noen gagner trekker ca. 1-2 cm selv om det ikke er EL slim. MEN for all del, dvel ikke ved det, ha sex idag, og imorgen. Kjenner du ingen murring sånn i setepartiet. Litt sånn vondt i bekkenet med "stråling" mot bakenden. Ikke smerte altså, emn litt sånn murring?? sånn kjenner jeg EL, i tillegg til at jeg får litt løsere mage og er litt oppblåst i magen.

Skrevet

Det er jo halve morroa med dol synes jeg :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...