Mistera Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 *fnis* Har ikke du en bakende, Mistera? Nope;) hehehe... har vel det da:) men viser den ikke ofte nok! 0 Siter
Mistera Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 *fnis* Har ikke du en bakende, Mistera? Må si, framenden er bedre;) 0 Siter
serendipity Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 LOL Bare morsomt, serendepity. Drømte forresten om deg i natt.... om det passer å si det i denne anledningen.... *fnis* Nå ble jeg usedvanlig nysgjerring!?!??! (fortelle?) PS:: Jeg heter Serendipity :-) du skriver det litt feil... (ikke at det er såå nøye da ;-) Nicket mitt betyr "lykketreff" 0 Siter
cecily Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Nå ble jeg usedvanlig nysgjerring!?!??! (fortelle?) PS:: Jeg heter Serendipity :-) du skriver det litt feil... (ikke at det er såå nøye da ;-) Nicket mitt betyr "lykketreff" Skriveleif, sorry! Men du, lykketreff, du het nemlig noe heeelt annet i drømmen min, men jeg bare visste at det var deg. Nå har jeg helt glemt hva vi diskuterte, men uansett så var denne diskusjonen kommet i avisen. Nicket ditt var "siertilTOSKER". Noe så idiotisk! Og det er helt sant altså. (er det bare el-slim som kan strekkes 2-3 cm?) 0 Siter
cecily Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Må si, framenden er bedre;) c",) 0 Siter
cecily Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Skriveleif, sorry! Men du, lykketreff, du het nemlig noe heeelt annet i drømmen min, men jeg bare visste at det var deg. Nå har jeg helt glemt hva vi diskuterte, men uansett så var denne diskusjonen kommet i avisen. Nicket ditt var "siertilTOSKER". Noe så idiotisk! Og det er helt sant altså. (er det bare el-slim som kan strekkes 2-3 cm?) Ikke for å fornærme deg altså, serendipity. *smiler søtt og yndig* 0 Siter
cecily Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Nå ble jeg usedvanlig nysgjerring!?!??! (fortelle?) PS:: Jeg heter Serendipity :-) du skriver det litt feil... (ikke at det er såå nøye da ;-) Nicket mitt betyr "lykketreff" Ikke for å fornærme deg altså, serendipity (rett?). *smiler søtt og yndig* 0 Siter
serendipity Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Ikke for å fornærme deg altså, serendipity (rett?). *smiler søtt og yndig* He he...Slett ikke fornærmet. Mitt EL slim kan trekkes langt mer enn 2-3 cm.( æsj... ) Men det er mye tykkere enn annet. Dette blir litt vel detaljert, og de som har forvillet seg inn i denne tråden bør trekke seg ut før detaljene blir for kvalme, he he. Ved opphisselse (når jeg er kåt da) så blir også slimet mer sånn at man kan trekke litt tråder av det. MEN det er langt mer tyntflytende og blankt enn EL slim. Og JA, nå skrev du det helt rett. 0 Siter
cecily Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 He he...Slett ikke fornærmet. Mitt EL slim kan trekkes langt mer enn 2-3 cm.( æsj... ) Men det er mye tykkere enn annet. Dette blir litt vel detaljert, og de som har forvillet seg inn i denne tråden bør trekke seg ut før detaljene blir for kvalme, he he. Ved opphisselse (når jeg er kåt da) så blir også slimet mer sånn at man kan trekke litt tråder av det. MEN det er langt mer tyntflytende og blankt enn EL slim. Og JA, nå skrev du det helt rett. Men kan annen utflod strekkes i det hele tatt? Mulig det er el på gang her ja. Tok en el-test, men den skjønte jeg ingenting av. 0 Siter
laban Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 He he...Slett ikke fornærmet. Mitt EL slim kan trekkes langt mer enn 2-3 cm.( æsj... ) Men det er mye tykkere enn annet. Dette blir litt vel detaljert, og de som har forvillet seg inn i denne tråden bør trekke seg ut før detaljene blir for kvalme, he he. Ved opphisselse (når jeg er kåt da) så blir også slimet mer sånn at man kan trekke litt tråder av det. MEN det er langt mer tyntflytende og blankt enn EL slim. Og JA, nå skrev du det helt rett. Noen innlegg har merkelig innhold i forhold til overskriften ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Men kan annen utflod strekkes i det hele tatt? Mulig det er el på gang her ja. Tok en el-test, men den skjønte jeg ingenting av. Jo, den var negativ, gikk et lys opp for meg nå. Men det kan jo være at el er i morgen eller så. 0 Siter
cecily Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Noen innlegg har merkelig innhold i forhold til overskriften ;-) skjønner ikke hva du mener. LOL 0 Siter
laban Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 skjønner ikke hva du mener. LOL Tydeligvis en stund siden jeg var på julebord. 0 Siter
cecily Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Tydeligvis en stund siden jeg var på julebord. Det er derfor antrekket må være perfekt. Må passe til eggløsningen. 0 Siter
serendipity Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Noen innlegg har merkelig innhold i forhold til overskriften ;-) Jepp :-) Merkelilg hvordan ting utarter seg... Men jeg har faktisk sett værre ekempler enn dette på avsporing av tema. Ja, på meg så kan det noen gagner trekker ca. 1-2 cm selv om det ikke er EL slim. MEN for all del, dvel ikke ved det, ha sex idag, og imorgen. Kjenner du ingen murring sånn i setepartiet. Litt sånn vondt i bekkenet med "stråling" mot bakenden. Ikke smerte altså, emn litt sånn murring?? sånn kjenner jeg EL, i tillegg til at jeg får litt løsere mage og er litt oppblåst i magen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Jeg hadde gått for det siste ) Det er helt sikkert fint nok. 0 Siter
serendipity Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Noen innlegg har merkelig innhold i forhold til overskriften ;-) Herregud nå skrev jeg jo hele innlegget til deg.. Sorry.. Burde vært fredag idag ;-) 0 Siter
serendipity Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Det er derfor antrekket må være perfekt. Må passe til eggløsningen. *knis* 0 Siter
serendipity Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Men kan annen utflod strekkes i det hele tatt? Mulig det er el på gang her ja. Tok en el-test, men den skjønte jeg ingenting av. Ja, på meg så kan det noen gagner trekker ca. 1-2 cm selv om det ikke er EL slim. MEN for all del, dvel ikke ved det, ha sex idag, og imorgen. Kjenner du ingen murring sånn i setepartiet. Litt sånn vondt i bekkenet med "stråling" mot bakenden. Ikke smerte altså, emn litt sånn murring?? sånn kjenner jeg EL, i tillegg til at jeg får litt løsere mage og er litt oppblåst i magen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Noen innlegg har merkelig innhold i forhold til overskriften ;-) Det er jo halve morroa med dol synes jeg ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.