Gå til innhold

Nok et julebordantrekk, ja

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, den var negativ, gikk et lys opp for meg nå.

Men det kan jo være at el er i morgen eller så.

Stol IKKE på de testene. Hadde jeg gjort det så hadde ikke jeg blitt gravid dengang jeg gjorde...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

34

• serendipity

17

• Dorthe

9

• Mistera

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, på meg så kan det noen gagner trekker ca. 1-2 cm selv om det ikke er EL slim. MEN for all del, dvel ikke ved det, ha sex idag, og imorgen. Kjenner du ingen murring sånn i setepartiet. Litt sånn vondt i bekkenet med "stråling" mot bakenden. Ikke smerte altså, emn litt sånn murring?? sånn kjenner jeg EL, i tillegg til at jeg får litt løsere mage og er litt oppblåst i magen.

Våknet opp med en diffus følelse av murring.

Jeg er ikke vant med at utflod skal strekkes på, så jeg er helt uten erfaring på det området.

Like greit å hoppe i kassen ti ganger "for mye" enn en gang for lite.

Skrevet

Våknet opp med en diffus følelse av murring.

Jeg er ikke vant med at utflod skal strekkes på, så jeg er helt uten erfaring på det området.

Like greit å hoppe i kassen ti ganger "for mye" enn en gang for lite.

Hopp i vei.. En kjapp en før julebordet, så stiller du med friske roser i kinnene :-)

Jeg kjenner det godt i korsryggen når jeg har EL, faktisk litt stråling nedover i leggene også..

Skrevet

Jeg hadde gått for det siste :o) Det er helt sikkert fint nok.

HVA?!?!?!?

Er det noe galt med dressen min også nå???

*anfall av kranglelyst, har ikke helt glemt krangelen om rød saus*

Skrevet

Hopp i vei.. En kjapp en før julebordet, så stiller du med friske roser i kinnene :-)

Jeg kjenner det godt i korsryggen når jeg har EL, faktisk litt stråling nedover i leggene også..

Korsryggen min har det ikke helt bra uansett el, PMS eller ikke, så det er vanskelig å si.

Skrevet

HVA?!?!?!?

Er det noe galt med dressen min også nå???

*anfall av kranglelyst, har ikke helt glemt krangelen om rød saus*

Her er jeg hyggelig med deg for å bøte over krangelen om de ekle jordbærene og så fortsetter du.

Bare bruk den dressen du *snurt* selv om jeg synes svart skjørt og litt hud er mye stiligere.

Skrevet

Stol IKKE på de testene. Hadde jeg gjort det så hadde ikke jeg blitt gravid dengang jeg gjorde...

Skal bare ta resten av pinnene, når jeg først har kjøpt dem. Får jeg utslag i morgen, så er jo det fint. Hvis ikke så går det fint det også.

Skrevet

Her er jeg hyggelig med deg for å bøte over krangelen om de ekle jordbærene og så fortsetter du.

Bare bruk den dressen du *snurt* selv om jeg synes svart skjørt og litt hud er mye stiligere.

Skal ikke bruke dressen, jeg, tenk. Skal bruke skjørt.

Skrevet

Nå er anfallet over.

*smiler søtt og takker snille Dorthe for hjelpen*

Skrevet

Skal ikke bruke dressen, jeg, tenk. Skal bruke skjørt.

Var jo det jeg sa jo *krangler videre*

Bruk det svarte skjørtet sa jeg.

Skrevet

Var jo det jeg sa jo *krangler videre*

Bruk det svarte skjørtet sa jeg.

Hørte deg første gangen *småsur igjen*

Skrevet

Nå er anfallet over.

*smiler søtt og takker snille Dorthe for hjelpen*

Det er bra :o)

Skrevet

Hørte deg første gangen *småsur igjen*

Nei, nei, nei. Nå har jeg lyst å bli venner igjen. Jordbærsaus er også godt ;o)

Skrevet

Nei, nei, nei. Nå har jeg lyst å bli venner igjen. Jordbærsaus er også godt ;o)

Ja, det er kjempegodt!!!!

Takk for rådet Dorthe, skal følge det også. Egentlig så hadde jeg mest lyst på å bruke skjørtet, men følte at dressen var mer passende på julebord. Har ikke vært på så mange julebord i mitt liv, så jeg var litt usikker. Føler meg mer vel i skjørtet. Litt mer ungdomslig med skjørt og støvletter enn dress, kanskje. Dressen er fin å ha den, men vil heller ha noe annet på julebordet.

Skrevet

Ja, det er kjempegodt!!!!

Takk for rådet Dorthe, skal følge det også. Egentlig så hadde jeg mest lyst på å bruke skjørtet, men følte at dressen var mer passende på julebord. Har ikke vært på så mange julebord i mitt liv, så jeg var litt usikker. Føler meg mer vel i skjørtet. Litt mer ungdomslig med skjørt og støvletter enn dress, kanskje. Dressen er fin å ha den, men vil heller ha noe annet på julebordet.

Dress er for gamle damer. Ikke jeg engang er så gammel men tanta mi på 78 er fin i dress.

Skrevet

Dress er for gamle damer. Ikke jeg engang er så gammel men tanta mi på 78 er fin i dress.

Dress er moderne nå det, Dorthe, det selges i alle butikker med ungdomsklær. På et annet julebord jeg var på i år, så hadde ca 1/3 av jentene dress.

Bukse og innsvinget jakke med en knapp og noe pyntestæsj på ene siden. Jeg liker dressen, men hadde ikke så lyst å ha den på nå.

Skrevet

Dress er moderne nå det, Dorthe, det selges i alle butikker med ungdomsklær. På et annet julebord jeg var på i år, så hadde ca 1/3 av jentene dress.

Bukse og innsvinget jakke med en knapp og noe pyntestæsj på ene siden. Jeg liker dressen, men hadde ikke så lyst å ha den på nå.

Jeg liker det ikke likevel. Dessuten er vanlige bukser så korte at det blir høyvannsbukser.

Skrevet

Jeg liker det ikke likevel. Dessuten er vanlige bukser så korte at det blir høyvannsbukser.

Ypper du til ny krangel?

Uansett så blir det skjørt på meg i år.

*smiler avvæpnende på Dorthe og blunker med lange øyenvipper*

Skrevet

Ypper du til ny krangel?

Uansett så blir det skjørt på meg i år.

*smiler avvæpnende på Dorthe og blunker med lange øyenvipper*

Ypper ikke nei :o)

Jeg skal ut med dattera mi og shoppe i morgen så da skal jeg se hva de har.

Skrevet

Siste, syns jeg. Jeg er ikke noe dressmenneske, sikkert derfor jeg falt for det forslaget. :)

Det høres forresten omtrent ut som det jeg skal ha på meg imorgen. Skjønt det er en del glitter på toppen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...