Gå til innhold

Loven om alle tings maksimale jævlighet

Anbefalte innlegg

Gjest _skikkelig_ blakk

Kjøpte inn all julegodten i går.. gikk litt amok selv om jeg ikke hadde råd.

Var ikke jeg som bærte inn posene den kvelden, men desverre var det jeg som gikk ut med søpla.

Og søpla ble hentet i morgen..

Den var den julegodten ..

Fortsetter under...

Gjest _skikkelig_ blakk

Det er tilbud på smågodt på rimi. Har du ikke noen flasker gjemt et sted som du kan pante? Vet hvordan det er å ha lite penger.. Håper du får kjøpt noe nytt:)

Jepp, det ordner seg nok.

Men fy så lite morro.

Forsørger mann og barn på studielån, så jeg er ...

Det er tilbud på smågodt på rimi. Har du ikke noen flasker gjemt et sted som du kan pante? Vet hvordan det er å ha lite penger.. Håper du får kjøpt noe nytt:)

Hva hjelper det når plutselig alle rimibutikker har blitt ica og alt er blitt mye dyrere.

Annonse

Gjest _skikkelig_ blakk

og det er jeg glad for, så ble du ikke fristet til å hente posen. Urgh! :)

Nje, alt var jo innpakket i plasten det kom i og med knute på posen. Og hadde ligget ute i kulden, helt på toppen av en aldri så full søppelbøtte.

Hadde hentet den inn jeg.

Nje, alt var jo innpakket i plasten det kom i og med knute på posen. Og hadde ligget ute i kulden, helt på toppen av en aldri så full søppelbøtte.

Hadde hentet den inn jeg.

Pappaen til en venninne av meg som var gymlærer, skulle på jobben og tok med gymtøyet og søpla ut, kastet gymtøyet og gikk på skolen med søpla :) Han er rimelig distré altså, men det er visst du også.

Hva hjelper det når plutselig alle rimibutikker har blitt ica og alt er blitt mye dyrere.

Ja, det er _skikkelig_ prisstigning.

Fisken har blitt 30-40% dyrere, tines nye melk med smak er en femmer dyrere og f.eks gildes bogskinke eller noe sånt er 5-6 kr dyrere.

Skummelt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...