Gå til innhold

Hvordan er silikon å ta på..?

Anbefalte innlegg

Etter flere ammeperioder er puppene slappe og huden et par nummer for stor. Synes de er ekle, og vurderer derfor i det stille å legge inn silikon. IKKE mye, bare nok til å fylle opp huden. En middels c-cup. Men mannen min vil ikke, fordi han er redd for at de vil bli unaturlige og harde å ta på . De er i følge han såååå deilige å klå på nå...

Derfor trenger jeg svar fra dere som vet så mye..Gutter og jenter, hvordan føles det å ta på silikon? er det turn off? Skal ikke ha kjempestruttepupper...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167393-hvordan-er-silikon-%C3%A5-ta-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sara sydukke

Tror det er veldig forskjellig. F.eks noen legger jo silikonet under muskelen, som kjennes mer naturlig ut enn utenpå. (vil jeg tro. har kun tatt på silikon under muskelen.)

Så kommer det jo an på hvor mye fyllmasse du selv har fra før. (tror jeg. vet ikke.)

Gjest Humlepungen

Tror det er veldig forskjellig. F.eks noen legger jo silikonet under muskelen, som kjennes mer naturlig ut enn utenpå. (vil jeg tro. har kun tatt på silikon under muskelen.)

Så kommer det jo an på hvor mye fyllmasse du selv har fra før. (tror jeg. vet ikke.)

Hva med et brystløft i stedet for? Da blir puppene fine og stramme igjen.

Silikonpupper er harde... I hvert fall de jeg har kjent på (bare for å kjenne)

Da har det kapslet seg. Det skjer men heldigvis ikke med de fleste. Den ene min kapslet seg og da brukte jeg garantien på ett år og fikk gjort det en gang til.

Annonse

Da har det kapslet seg. Det skjer men heldigvis ikke med de fleste. Den ene min kapslet seg og da brukte jeg garantien på ett år og fikk gjort det en gang til.

De jeg kjente på var helt nye faktisk, de var som de skulle... Kanskje de blir mykere etterhvert? har ikke klemt på dem siden : )

Svigermors sine forresten! ; ) bra vi kjenner hverandre godt.. Hihi...

Hva skjer når de kapsler seg? Visste ikke du hadde silikon Dorthe... : )

Synes silikon ser så hardt ut og jeg, de spreter liksom ikke når man går eller løper, men sitter bomfast i kroppen... Ser jo litt snålt ut. Sikkert ikke alle som er sånn men..

De jeg kjente på var helt nye faktisk, de var som de skulle... Kanskje de blir mykere etterhvert? har ikke klemt på dem siden : )

Svigermors sine forresten! ; ) bra vi kjenner hverandre godt.. Hihi...

Hva skjer når de kapsler seg? Visste ikke du hadde silikon Dorthe... : )

Synes silikon ser så hardt ut og jeg, de spreter liksom ikke når man går eller løper, men sitter bomfast i kroppen... Ser jo litt snålt ut. Sikkert ikke alle som er sånn men..

Jeg ser den ene venninna mi sine var harde i begynnelsen men de ble mykere etterhver. Mine var myke fra begynnelsen. Tror kanskje det er blødning som gjør dem harde, at det samler seg blod rundt protesen, det er ikke så uvanelig at det skjer.

Jeg har funnet ut at det er bedre å ikke bruke bh, vil ikke ha sånne sprettpupper så nå henger mine sånn akkurat passelig.

Gjest Humlepungen

Brystløft skulle jeg gjerne gjort. Men, fjerner man areolaen og setter den på igjen etterpå da? eller...hvor blir det arr?

areolaen? Hva er det for noe. Latinsk eller bare en kraftig skrivefeil;o)

Jeg vet ikke helt hvordan de gjør det for å være ærlig. Det ligger sikkert ute noe info på internett et sted. Sjekk på hjemmesidene til noen slike klinikker så står der sikkert noe. Har hørt at det ikke blir så mye arr av det. Men det avhenger litt på hvor god gro evne du har i huden din. Dette varierer noe.

areolaen? Hva er det for noe. Latinsk eller bare en kraftig skrivefeil;o)

Jeg vet ikke helt hvordan de gjør det for å være ærlig. Det ligger sikkert ute noe info på internett et sted. Sjekk på hjemmesidene til noen slike klinikker så står der sikkert noe. Har hørt at det ikke blir så mye arr av det. Men det avhenger litt på hvor god gro evne du har i huden din. Dette varierer noe.

Areolaen er brystvorten + det rosa-røde-rødbrune området rundt den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...