Gå til innhold

Hva er den dyreste gaven du gir?

Anbefalte innlegg

Gjest fra sine

Føler meg helt teit når jeg ser reklame for julegaver hos f.eks. Elkjøp. Med tv`er til 10.000 og dvdspillere til 3000.

Og Viasat, som reklamerer med at du kan gi bort et abonnement på tv-kanaler til jul..

Min dyreste gave er til ungene, de får ca. for 1500 hver. Men jeg kjøper da ikke tv til søsteren min f.eks.!

Eller kanskje jeg er kjip?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167395-hva-er-den-dyreste-gaven-du-gir/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Reklamens makt!

Helt enig med deg,hos oss kjøper vi aldri så dyre julegaver. Det har vi hverken lyst eller råd til.

Jeg føler meg også litt satt ut(men mest forbanna) når jeg ser reklamer med TVér osv til 20.000 og oppover som vi(ifølge reklamen) bare MÅ HA!

Nei vi kjøper TV til rundt 2000 vi, og ferdig med det. Dyrere vil vi ikke ha heller, hvorfor skulle vi det? vi har ikke behov for å vise at vi har dyrest TV, vil kun ha en som funker.

Noen har kansje råd til å kaste penger ut av vinduet, men jeg skjønner ikke vitsen! Bare teit!

Jeg kjøper gave til foreldrene mine på tilsammen ca 2000, til kjæresten min 1000 og diverse venner alt fra 200-400 kr.. Er jo jul bare en gang i året og greit det er tanken som teller, men jeg syns det er koselig gi gaver til de jeg er mest gla i som jeg vet de ønsker seg..

Gjest Notmeno

Jeg kjøper gave til foreldrene mine på tilsammen ca 2000, til kjæresten min 1000 og diverse venner alt fra 200-400 kr.. Er jo jul bare en gang i året og greit det er tanken som teller, men jeg syns det er koselig gi gaver til de jeg er mest gla i som jeg vet de ønsker seg..

Du må være rik ;o) eller ha få personer å gi til!

Til familie og nære venner ser jeg ikke så mye på prisen, men kjøper ting jeg tror de vil bli glad for, og som kan bety noe for dem. Selvfølgelig innen rimelighetens grenser.

Til de jeg føler at jeg må kjøpe noe til, ligger jeg på rundt 100-200 kroner, alt ettersom.

Må også kjøpe til pappa, besteforeldre og oldeforeldre fra snuppa, men det blir småting som kommer i tillegg til presangen fra oss alle.

I år får kjæresten min den dyreste gaven, han får Vålerengaboka som han ønsker seg, pluss at jeg har kjøpt sydentur til oss to uten barn! Den hadde vi kommet til å ta uansett, men syns det var greit å ha en "grunn" til å kjøpe den. Blir deilig å komme seg bort og slappe av bare oss to, det trenger vi! :)

Annonse

Du må være rik ;o) eller ha få personer å gi til!

Hehe rik jeg er i hvert fall ikke, bare får en del penger rett før jul pga halv skatt som er veldig deilig :) Og har ikke veldig mange kjøpe til heller så da blir det mer på de få som er! Kjøper ikke til noen jeg ikke er veldig god venn med eller føler meg tvunget til, bedre heller ta en tur på cafe eller noe slikt :)

Kan love deg at du ikke er den eneste som reagerer på det... Jeg føler meg ikke teit, men jeg synes reklamen er teit. Hvor mange er det som har råd til sånne gaver? Man skla da gi bort ørten gaver.. er man ikke millionær så blir det ikke så dyre gaver.

Dyreste gaven gir jeg til samboern, han pleier å få rundt 1000 - 1500. Søstern får også til 1000 ( hun er 13 da..) Boredern på 28 og dama hans får noe til 500 sammen, det gjør de andre og..

Mannen min får den dyreste gaven, han får en våtdrakt, den koster vel ca. 2000 kroner (denne måtte han hatt samme hva). Han har også plukket den ut selv så det er ikke noen hemmelighet.

I tillegg får han et playstation 2 spill som han har ønsket seg, men det vet han ikke noe om :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...