Gå til innhold

Dikter opp


Gjest Lucia161

Anbefalte innlegg

Gjest Lucia161

Chatter med en gutt, 16 år, jeg traff i sommer. Liker veldig godt å chatte med ham, men nå har jeg hørt fra noen som bor i hjembyen hans at han lyver mye når han chatter. Dikter opp dramatiske historier om seg selv. Han har ikke noen nære venner, sier han selv og er mye ensom.

Han virket helt ok da jeg raff han i sommer. Kan dette med oppdiktning være tegn på en sykdom? Vil gjerne hjelpe han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mange lyver uten at man har en sykdom. men det kan vel hende at han har en del problemer i livet sitt hvis han lyver masse. det er ikke lett å gi deg råd, men du bør vel prøve å tenke med hodet i stedet for hjertet. det er fint at du vil hjelpe han, men det går ofte galt når man skal prøve å "redde" noen. det er ikke sikkert han er klar for å bli redda. hvis du er forelska i en fyr som stadig lyver har jo du et problem som er like stort som hans...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...