Ginger2002 Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hei! Skal på attføring nå, og lurer derfor på, hva gjør dere som er på attføring? mvh 0 Siter
yoomee Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 hei jeg går på skole. tidligere har jeg hatt arbeidstrening på et dagsenter for utviklingshemmede, er hjelpepleier, men har ikke turt å gå ut i jobb veldig mange som jeg kjenner som går på attføring, er ute i arb.trening, går på skole, eller får attføring pga funksjonshemming 0 Siter
Gjest Ufør nå Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Tok jobbsøkerkurs, jobbet på et aldershjem, tok utdannelse, samt arbeidsuttesting. Se hvor mye en orket og hvilke oppgaven en maktet. 0 Siter
Ginger2002 Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Skrevet 20. desember 2004 hei jeg går på skole. tidligere har jeg hatt arbeidstrening på et dagsenter for utviklingshemmede, er hjelpepleier, men har ikke turt å gå ut i jobb veldig mange som jeg kjenner som går på attføring, er ute i arb.trening, går på skole, eller får attføring pga funksjonshemming Takk for svar alle sammen. Ser ut til at handlingsplanen min er godkjent, og begynner en tre-årig utdannelse til høsten. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.