Gå til innhold

Dere på attføring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal på attføring nå, og lurer derfor på, hva gjør dere som er på attføring?

mvh

Skrevet

hei

jeg går på skole. tidligere har jeg hatt arbeidstrening på et dagsenter for utviklingshemmede, er hjelpepleier, men har ikke turt å gå ut i jobb

veldig mange som jeg kjenner som går på attføring, er ute i arb.trening, går på skole, eller får attføring pga funksjonshemming

Gjest Ufør nå
Skrevet

Tok jobbsøkerkurs, jobbet på et aldershjem, tok utdannelse, samt arbeidsuttesting. Se hvor mye en orket og hvilke oppgaven en maktet.

Skrevet

hei

jeg går på skole. tidligere har jeg hatt arbeidstrening på et dagsenter for utviklingshemmede, er hjelpepleier, men har ikke turt å gå ut i jobb

veldig mange som jeg kjenner som går på attføring, er ute i arb.trening, går på skole, eller får attføring pga funksjonshemming

Takk for svar alle sammen.

Ser ut til at handlingsplanen min er godkjent, og begynner en tre-årig utdannelse til høsten.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...