Gå til innhold

Opp og ned....


stillheten

Anbefalte innlegg

Det går så opp og ned. Jeg har vært deprimert i mer enn 3 pr, og valgte og slutte med medisin Efexor for flere måneder siden. Går nå kun på Zeldox. Problemet er at det går så opp og ned. Fra dag til dag ja og time til time. Klarer og holde maska på jobb, men de stakkars jeg bor sammen med får gjennomgå når jeg kommer hjem. Jeg vil ikke være sånn, dette er ikke meg. Sint, sur, aggresiv og farer opp for ingen ting. Akkuratt som når jeg prøver og slappe av hjemme så går kroppen helt i stå. Er veldig anspent og bruker en del Sobril.

Hvorfor er det slik? Hva skal jeg gjøre, da jeg ikke ønsker det slik men det hjelper ikke og skjerpe seg.? Det er så populært med diagnoser her inne, og min tror jeg kun er deprimert, hvis noen skulle lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest non_stopp

Hei.

Jeg har vel også "bare" diagnosen deprimert, men den har jeg altså til gangs!!

Kjenner meg igjen i det du skriver, men skjønner ikke helt hvorfor du ikke bruker AD. Det er i allefall avgjørende for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har vel også "bare" diagnosen deprimert, men den har jeg altså til gangs!!

Kjenner meg igjen i det du skriver, men skjønner ikke helt hvorfor du ikke bruker AD. Det er i allefall avgjørende for meg..

Vet egentlig ikke jeg heller. Hadde så mye bivirkninger så jeg gav opp. Har du noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest non_stopp.

Vet egentlig ikke jeg heller. Hadde så mye bivirkninger så jeg gav opp. Har du noen forslag?

Mitt forslag er Fluoxetin. Jeg bruker det, men har ingen bivirkninger av den. Jeg må opp i ganske høy dose ( 60 mg ) før den virker, grunnen til det er trolig at jeg går altfor lenge og er deprimert før jeg drar meg til legen. Og det er egentlig bare tulleskap etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...