Gå til innhold

endelig små bryster

Anbefalte innlegg

Hei jeg har akkurat kommet hjem etter en brystreduksjon.Og føler meg lettet og glad over endelg å ha blitt kvitt de store brystene, Er det noen andre som har gjort det samme? Jeg lurer på hvor lenge det er hovent,jeg føler det er hovent ut mot armhulene. Og vil de bli som de er nå eller forandrer de seg?`Jeg er nøye med å bruke sports bh.

Hilsen lettet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167469-endelig-sm%C3%A5-bryster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer..Jeg skal ta brystreduksjon hos Colosseumklinikken. Var på konsultasjonstime idag :)

Hvor gjorde du det?

Hvordan gikk det?

Jeg fikk det dekket og gjorde det i porsgrun.Operasjonen gikk bra, men jeg var ganske plaget av kvalme i flere dager etterpå,men jeg tror de fleste ikke blir det.Smertene er ikke ille,men jeg må ta det med ro.

Jeg tror vi som tar brystreduksjon er noen takknemlige pasienter.

Jeg ønsker deg lykke til.

ps,sørg for å ha hjelp i huset etterpå.

• 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...