Gå til innhold

Hårfjerning på skuldrene

Anbefalte innlegg

Gjest I ett med naturen

Har i mange år hatt en del hårvekst i et belte fra skulder til skulder, altså på begge skuldrene inkludert øverst på ryggen. Ikke tett hårvekst, men tydelig.

Har følt meg ukomfortabel med dette og barberte alt av for noen dager siden. Lurer litt da på hårfjerningsprodukter og evt. effekt av det. Hvis det er noe greier som jeg må ta på kontinuerlig hele livet tror jeg ikke det er noe for meg. Men hvis det er noe som før eller siden får mer eller mindre permanent virkning er jeg interessert.

Et annet moment er at jeg har lite hår på hodet og har for en måneds tid siden satt igang en hårkur fra Arcon-Tisane. Vil hårfjerningsprodukter innvirke på det (som jeg jo ikke vil), eller vil det kunne virke kun lokalt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167487-h%C3%A5rfjerning-p%C3%A5-skuldrene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Tror dessverre ikke det finnes produkter som fjerner hår for godt, da ville det jo ikke vært noe marked igjen til slutt. Men med tanke på hårkur, så vil ikke det komme i konflikt med hårvekst andre steder da håravfall på hodet skyldes en form for testosteron (og det finnes jo mange med tynt hår og full skjeggvekst)...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...