Gjest Mora2 Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Joda, jeg skjønte poenget ditt, men jeg fatter bare ikke helt at du gidder å irritere deg over det bare ... Men det er vel sånn det er nå før jul - alle er så stressa at det er helt ille..dessverre.. Har en idé; kan ikke du kjøpe dem for meg og sende dem til meg i Posten, du kan velge selg om du vil sende dem som A- eller B-post!:-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Hehe, jeg hadde blitt mer irritert på mannen min enn på posten. Det er da han som til syvende og sist tok avgjørelsen om å handle frimerkene? 0 Siter
Gjest Mora2 Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Hehe, jeg hadde blitt mer irritert på mannen min enn på posten. Det er da han som til syvende og sist tok avgjørelsen om å handle frimerkene? Ja, men stakkars, han visste ikke at det var disse ekstratingene med B-post, han tenkte det bare var bra siden det var billigere han. 0 Siter
Gjest b-post Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Jeg visste at det var et eller annet ekstra med B-post, så jeg sjekket på www.posten.no, der står det. Men om Posten hadde kontrollert det om jeg bare hadde driti i det og puttet dem i postkassa hver for seg uten avsender, dét vet jeg jo ikke. Men jeg vil ikke ta sjansen med juleposten, for da får jeg den bare i retur og den blir forsinket. Du får den jo ikke i retur hvis du ikke har avsender bakpå! :-) 0 Siter
Gjest Mora2 Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Du får den jo ikke i retur hvis du ikke har avsender bakpå! :-) Nei, huff, at det går an altså! Blir helt redd meg selv, jeg, hvor dum går det an å være? *rødme* Mente vel egentlig at da ville kanskje mottaker få straffeporto. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.