Gå til innhold

nede igjen...


Gjest en kald verden

Anbefalte innlegg

Gjest en kald verden

nede igjen, men nå er det leeenge siden sist. og nå er jeg virkelig nede også. har ikke klart og komme meg på jobb, og spiser ikke og sitter mye bare i en krøll og vil bare døøø.... kjemoe vondt, men av og til er jeg helt tom av følelser også- fler ingen ting. Er slitsomt og være i den verdenen, og ser ikke at jeg skal klare og komme meg opp igjen heller... ikke noen grunn heller sånn spes. for at jeg nå er fallt ned i kjelleren.... Hikst og en liten tåre på mitt kjinn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, føler med deg. Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Du er ikke aleine om å ha det slik i blant..

Tror det er viktig å ikke isolere seg...og få i deg litt mat..

Har du en god venn som kan komme på besøk kanskje, prate litt, drikke te etc? Orker du ikke, kan du jo leie en koselig film, for å prøve å tenke på andre ting? Det bruker muntre meg bittelitt opp i hvert fall.

Men nå vet jeg jo ikke så mye om deg, så kanskje disse forslagene er ubrukelige for deg.

Tenker på deg, og håper livet snart føles bedre!

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en kald verden

Tenker på deg..

Tar du antidepressiva. Hvis ikke, hvorfor ikke?

Klem

jeg gikk på det, men sluttet pga jeg skulle bli gravid, men er jo ikke det enda, men tror psyk. min ville finne noen som jeg kan gå på under graviditet også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vanskelig valg?

jeg gikk på det, men sluttet pga jeg skulle bli gravid, men er jo ikke det enda, men tror psyk. min ville finne noen som jeg kan gå på under graviditet også..

Tror du det er lurt å få barn når du er så deprimert som du er nå. Depresjonen kan ofte forverre seg etter fødselen.

Et barn krever en hel masse oppfølging både praktisk og sosialt, er du i stand til å gi et barn alt dette når du selv sliter som du gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...