Gå til innhold

koma


Gjest en kald verden

Anbefalte innlegg

Gjest en kald verden

heisann og takk for veldig trøstende ord. jeg har en samboer som passer på meg liksom... men jeg Skubber han nok mye bort... desverre... men men. ja det var et fint alternativ og leie en film. :) er så sliten... hjelp..... har bare lyst til og komme bort fra alle de vonde følelsene og bort fra denne jorden, men at ingen merker det... kanskje ingen hadde merket det heller? hmmm

takk for omtanken hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen,en kald verden! Takk for det du skrev.Satte pris på det.Er vel ikke så mye jeg kan gjøre her da, men...tenker på deg i hvert fall!

Har du forresten kontaktet lege/ psykolog om problemene dine? Kanskje lettere å ta imot hjelp fra en "utenforstående"ennen i familien.Ville i hvert fall jeg synes(selv om jeg ikke er flink til å oppsøke hjelp i det hele tatt...).

Og du, hold ut der. Jeg er sikker på at gode opplevelser venter deg lengre fram.Dessuten: Om vi ikke opplevde noen tunge stunder innimellom, hadde vi ikke kunnet glede oss over de lettere stundene...tenkt på det?

varme tanker og god klem sendes over til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en kald verden

Hei igjen,en kald verden! Takk for det du skrev.Satte pris på det.Er vel ikke så mye jeg kan gjøre her da, men...tenker på deg i hvert fall!

Har du forresten kontaktet lege/ psykolog om problemene dine? Kanskje lettere å ta imot hjelp fra en "utenforstående"ennen i familien.Ville i hvert fall jeg synes(selv om jeg ikke er flink til å oppsøke hjelp i det hele tatt...).

Og du, hold ut der. Jeg er sikker på at gode opplevelser venter deg lengre fram.Dessuten: Om vi ikke opplevde noen tunge stunder innimellom, hadde vi ikke kunnet glede oss over de lettere stundene...tenkt på det?

varme tanker og god klem sendes over til deg:)

heisann. huff...livert er jæææævli nå...men som du sier at hadde man ikke hatt tunge stunder hadde man ikke sett hvor godt man kan ha det heller..

jeg går til psyk. og har gjodt det i ca 7 år...og her sitter jeg i dag... hehe.. ja må le litt og jeg.... kan de ikke hjelpe meg mere liksom? hadde heldig vis time hos han i dag tilfelidig vis... men kanskje heldig vis pga jeg har det helt ræva nå... og da så han hvor mye jeg sleit. men hva blir gjordt? jo jeg får meg noen piller igjen som skal gjøre at jeg ikke faller så langt ned... jaja.... life sucks sier jeg bare.

Får ta meg en sovetablett og en øl så slokner jeg i kveld og omsider....

Forresten, du virker som en utrolig herlig person! og takk for at du i det hele tatt gidder og svare meg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. huff...livert er jæææævli nå...men som du sier at hadde man ikke hatt tunge stunder hadde man ikke sett hvor godt man kan ha det heller..

jeg går til psyk. og har gjodt det i ca 7 år...og her sitter jeg i dag... hehe.. ja må le litt og jeg.... kan de ikke hjelpe meg mere liksom? hadde heldig vis time hos han i dag tilfelidig vis... men kanskje heldig vis pga jeg har det helt ræva nå... og da så han hvor mye jeg sleit. men hva blir gjordt? jo jeg får meg noen piller igjen som skal gjøre at jeg ikke faller så langt ned... jaja.... life sucks sier jeg bare.

Får ta meg en sovetablett og en øl så slokner jeg i kveld og omsider....

Forresten, du virker som en utrolig herlig person! og takk for at du i det hele tatt gidder og svare meg!!!!!

Bare hyggelig, du.Er nok ikke noe herligere enn noen andre her inne,hihi.Men takk likevel:O))

Følte bare med deg da jeg leste det du skrev. Unner ingen å ha det slik.

Kjipt at psykiatrien i Norge har så dårlige ressurser. Sikkert mange som skulle ha trengt mer/annen behandling, ja. Men behandlingen din har kanskje hjulpet litt i hvert fall, siden det er lenge siden siste ordentlige nedtur..? Ikke så mye hjelp i å tenke på når du først ligger der, kanskje, men dog.Lykke til med sloknings-prosjektet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en kald verden

Bare hyggelig, du.Er nok ikke noe herligere enn noen andre her inne,hihi.Men takk likevel:O))

Følte bare med deg da jeg leste det du skrev. Unner ingen å ha det slik.

Kjipt at psykiatrien i Norge har så dårlige ressurser. Sikkert mange som skulle ha trengt mer/annen behandling, ja. Men behandlingen din har kanskje hjulpet litt i hvert fall, siden det er lenge siden siste ordentlige nedtur..? Ikke så mye hjelp i å tenke på når du først ligger der, kanskje, men dog.Lykke til med sloknings-prosjektet:)

hehe ikke slokna du heller nei.. hehe

men nå har jeg tatt meg litt drikke og er litt døsig så får håpe det funker denne gangen da:)

sant det.. legne siden sisst nedtur... ser nok bare det neg. nå... synd men sant. men det er vel det st jeg skulle ønske noen brydde seg litt mere og kunne få m,eg bort fra det. når det gjør så vondt at jeg holder på og bli gaaaal...

men men en kald verden er det jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ikke slokna du heller nei.. hehe

men nå har jeg tatt meg litt drikke og er litt døsig så får håpe det funker denne gangen da:)

sant det.. legne siden sisst nedtur... ser nok bare det neg. nå... synd men sant. men det er vel det st jeg skulle ønske noen brydde seg litt mere og kunne få m,eg bort fra det. når det gjør så vondt at jeg holder på og bli gaaaal...

men men en kald verden er det jo.

Det er feil å si "en kald verden". Jeg har sett og bodd i andre deler av verden og det er som om komme til en annen planet når det gjelder nestekjerlighet og omtanke.

Kankje en tankevekker til leger og psykologer...?

Vi er ikke roboter selv om vi er norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...