Gå til innhold

Alle elsker Oprah?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blubbe du liksom. Hun trener jo som bare det. Er bare litt kraftig over hoftepartiet.

Oprah, Jerry Springer, Ricky Lake, Ruby Wax og gudene vet hva de heter alle sammen; alle har de til felles en eksibisjonisme med psykopatiske trekk.

De er verdens navle der de opptrer som dommer, jury og bøddel overfor disse tullingene de greier å få dratt opp på scenen. Yuck! Selv David Letterman må hive seg på trenden for å overleve, men han sparker da i i det minste OPPOVER!

Sier jeg, som ikke eter denslags møkk frivillig.

Gjest cinderela
Skrevet

Min teori er slik:

Hun har fått utrolig status fordi hun hadde en hard barndom, ble utsatt for incest og opplevde mange fæle ting som ung. Dette er ikke bare rykter, men hun har snakket om det på showet sitt. Jeg har sett mange av showene hennes og når hun hadde incestofre hos seg snakket hun åpent om det som skjedde med henne og slik viser hun at hun har en helt annen medfølelse enn de som ikke har opplevd det. Det er bare et eksempel. Jeg leste at noen sammelignet alle talk showene og det kan da ikke være tilfelle at alle er like. Det er STOR forskjell på Ricki Lake og Oprah. Du ser ikke digre negerdamer sitte å hyle og skrive ut om at typen deres har blitt homo. Greit de kan ta opp samme tema, men hos Oprah er det helt klart mer smakfullt.

Det virker som om Oprah er en oppriktig varm og snill person som har masse med medfølelse for de som ikke har like mye som henne. Mye av pengene hun tjener går til fattige hun vil hjelpe og hvis noen ikke liker det, er det ikke Oprah det er noe galt med.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Hun er et menneske som har medfølelse for andre. Det gjør nok at hun er godt likt. Hun viser følelser og tar til tårene når hun blir rørt. Ganske naturlig dame, så naturlig det går an å være når en leder et amerikansk show. Men synes ikke det er så mye tant og fjas hos Oprah som hos andre show-verter der borte. Ricky Lake er jo forferdelig. David Letterman har også mange tåpelige settinger.

Skrevet

Hvis du drar til Brooklyn så møter du mange norsk-amerikanere som ser ned på afro-amerikanere og hispanic. Som klager over at de holder på å overta hele området. Trodde du at alle hvite amerikanere som klager slik var av italiensk eller tysk opprinnelse?

Men det finnes norskamerikanere andre steder enn i Brooklyn.

Skrevet

Men det finnes norskamerikanere andre steder enn i Brooklyn.

Ja selvfølgelig, men jeg har bodd i New York og møtt dem i Brooklyn.

Skrevet

Ja selvfølgelig, men jeg har bodd i New York og møtt dem i Brooklyn.

Men da kan du jo ikke uttale deg skråsikkert om andre norskamerikanere!

;o)

Skrevet

Men da kan du jo ikke uttale deg skråsikkert om andre norskamerikanere!

;o)

Jeg uttaler meg ikke om hvert enkelt individ, men om det som jeg møtte bl.a. i sjømannskirken i New York. Om det som jeg ser i amerikanske skriv, om det jeg leser og føler. Har hørt mange generaliseringer om amerikanere her i Norge, prøver å sette fingeren på noe her.

Angela1365380318
Skrevet

Oprah er et fantastisk menneske, det er det ingen tvil om. Visst har hun tjent seg styrtrik og eier det meste som kan eies (hele produksjonen av talk showet, to blader, en bokklubb, filmrettigheter til bøker hun liker osv) men hun GIR mye også, ikke bare støtte og oppmerksomhet, men også penger og andre ting til trengende. Oppmerksomheten fører dessuten til at andre får øynene opp opg begynner å hjelpe til også.

Oprah er vel den første kjendisen som erkjenner seg vektproblmene sine, hun er en matoholiker (eller hva det kalles på norsk) men i disse dager går det ganske greit hun trener og spiser riktig (dama er jo 50 så forbrenningen er sunket) Mens alle kjendiser sier at de er naturlig tynn, ikke spiser særlig og når de går ned i vekt sier de at de ikke har merket det selv, så sier Oprah ja jeg har gått ned for helsens og velværens skyld, men det var ikke lett!

De aller fleste mennesker må bare like oprah, særlig kvinner og fargede. Om alle kjendiser liker henne like godt som de gir utrykk for tviler jeg på, men er du hos Oprah så ser over 100 millioner på deg og du blir vist i 107 forsjellige land, og det er jo bra personlig reklame. Det er enkelte felt jeg synest hun er litt teit på, slavevirksomheten i usa, hvor de hvite eide de svarte, det er jo over nå og ja det var grusomt, men get over it liksom. Ellers tar hun bare opp gode ting som kvinne situvasjonen i afrika, hværdagshelter, fantastiske småbarnsmødre, kjendistoff, incest, forhold, iteriøt, mat og helse, barn osv.

Oprah gir av hele seg og gråter ofte med sine gjester, siden hun selv har opplevdt incest og mistet sitt eneste barn så vet hun vel hav sorg er.

Skrevet

Oprah er et fantastisk menneske, det er det ingen tvil om. Visst har hun tjent seg styrtrik og eier det meste som kan eies (hele produksjonen av talk showet, to blader, en bokklubb, filmrettigheter til bøker hun liker osv) men hun GIR mye også, ikke bare støtte og oppmerksomhet, men også penger og andre ting til trengende. Oppmerksomheten fører dessuten til at andre får øynene opp opg begynner å hjelpe til også.

Oprah er vel den første kjendisen som erkjenner seg vektproblmene sine, hun er en matoholiker (eller hva det kalles på norsk) men i disse dager går det ganske greit hun trener og spiser riktig (dama er jo 50 så forbrenningen er sunket) Mens alle kjendiser sier at de er naturlig tynn, ikke spiser særlig og når de går ned i vekt sier de at de ikke har merket det selv, så sier Oprah ja jeg har gått ned for helsens og velværens skyld, men det var ikke lett!

De aller fleste mennesker må bare like oprah, særlig kvinner og fargede. Om alle kjendiser liker henne like godt som de gir utrykk for tviler jeg på, men er du hos Oprah så ser over 100 millioner på deg og du blir vist i 107 forsjellige land, og det er jo bra personlig reklame. Det er enkelte felt jeg synest hun er litt teit på, slavevirksomheten i usa, hvor de hvite eide de svarte, det er jo over nå og ja det var grusomt, men get over it liksom. Ellers tar hun bare opp gode ting som kvinne situvasjonen i afrika, hværdagshelter, fantastiske småbarnsmødre, kjendistoff, incest, forhold, iteriøt, mat og helse, barn osv.

Oprah gir av hele seg og gråter ofte med sine gjester, siden hun selv har opplevdt incest og mistet sitt eneste barn så vet hun vel hav sorg er.

Har ikke fått med meg at hun har mistet barn.

Vet du noe om når og hvorfor, og hvor gammelt barnet var?

Gjest LilleMusMei
Skrevet

Hun fikk et prematurt barn som 14-åring som dessverre ikke fikk leve opp.

Angela1365380318
Skrevet

Hun ble voldtatt. Mener det var incest så kansje barnet ikke var levedyktig pga det?

Iallefall hun var bare 14 og barnet døde etter et par dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...