Gå til innhold

Nosejob

Gjest Sledge Hammer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk som snakker om hva som er passende eller ikke, er som regel ganske høymoralske. Det vil si, uinteressante.

Da sier jeg at du var "toskåt,"

Skrevet

Du misforstår helt. Hun er ei søt jente, helt klart. Og jeg er ikke tilhenger av plastiske operasjoner, men akkurat i hennes tilfelle ville jeg hatt forståelse for det. Tenk så søt hun ville blitt med litt mindre nese?

Har aldri lagt merke til at nesa hennes er spesielt stor.

Og jeg synes hun er fin som hun er, med en røff sjarm som gjør at du husker henne. Tipper også at hun er svært lite forfengelig.

Hun har jo kapret den kjekkeste mannen som har vist seg i serien, dessuten.

Gjest Sledge Hammer
Skrevet

Har aldri lagt merke til at nesa hennes er spesielt stor.

Og jeg synes hun er fin som hun er, med en røff sjarm som gjør at du husker henne. Tipper også at hun er svært lite forfengelig.

Hun har jo kapret den kjekkeste mannen som har vist seg i serien, dessuten.

Ja, hun har absolutt sjarm. Kanskje jeg heretter skal se på nesa hennes som pikant?;-)

Han mannen så ut som en fjott på bilder, men jeg synes han virka grei når jeg så det siste programmet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...