Cary Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 HeiJeg er en jente på 25 år som har fått 2 kuler øverst på ryggen. De er begge to på størrelse med en ert, den ene har vært der i ca 2 måneder, den andre har jeg nettopp oppdaget. Den ene er over tatoveringa mi som jeg har på den ene skuldra. Den andre er nedenfor nakken, øverst på ryggen. Først tenkte jeg kanskje det var kviser, men den ene har jo vært der så lenge. Er dette farlig? Kan det være kreft? Bør jeg oppsøke lege?Hilsen bekymret jente. 0 Siter
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Det er svært sjelden med kreft i dette området dersom kulene ikke er mørkt fargete. Synes det høres ut som bindevevskuler; kan komme etter kviser eller annen betennelse/irritasjon i huden. Det kan også dreie seg om fettkuler/lipomer. Synes du kan be legen din om en sjekk. Dersom de er kosmetisk skjemmende kan de lett fjærnes med lokalbedøvelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.