:noppel: Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 For snart to måneder siden begynte jeg å få vondt i lysken. Like etter dro jeg til utlandet hvor jeg var i 10 dager. Hadde da til tider store smerter. Spesielt da jeg stod oppreist og gikk. La også merke til at pungen var stram omtrent hele tiden. Dette til tross for temperaturer over 30 grader. To uker etter at jeg kom hjem var det ikke blitt så mye bedre, så jeg dro til legen. Han klemte rundt og tok blodprøve og urinprøve. Han fant ingenting og mente derfor det bare var en strekk.Verket i lysken har forsvunnet, men pungen er fremdeles stram nesten hele tiden og er ofte øm. Ved ereksjon kan jeg også få litt smerter på siden av penis. Jeg har kjent på testiklene, men finner ingenting unormalt. Heller ingen smerte ved urinering. Jeg er 29 år og i fast forhold, så kan ikke tro det er en kjønnssykdom.Det har vart ganske lenge nå og lurer på hva det kan være og om jeg må dra til legen igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/167637-%C3%B8m-og-stram-pung/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det er selvfølgelig umulig for meg å stille noen diagnose bare på grunn av din beskrivelse. Jeg kan bare tenke litt høyt: det høres overhodet ikke som det er noe kjønnsykdom - jeg er enig med deg i det. I utgangspunktet tenkte jeg også at det kunne være noe strekk, men det skulle da ikke være lokalisert til pungen. Det er selvfølgelig mulig at det er en infeksjon, eller rester av dem, men det er da rart hvis du ikke kjenner noe til når kjenner på testiklene. I pungen men ikke i testiklene, høres rart. Jeg foreslår at hvis ikke dtte gir seg oppsøker legen som kan undersøke deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/167637-%C3%B8m-og-stram-pung/#findComment-1095363 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.