Gå til innhold

hva feiler det meg?


heida82

Anbefalte innlegg

hva kan jeg gjøre for å forandre meg? jeg dytter alle bort fra meg som jeg er glad i. jeg er veldig mye sint, samboren min orker meg ikke lengere, jeg veit ikke hva jeg skal gjøre. jeg hater den jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei det er tydelig at du sliter, men for å kunne gi deg noen svar så tror jeg at vi må vite litt mere om deg. Det lille du skriver er alt for generelt. Får du feks noen behandling?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i dine problemer med og skyve folk unna seg og særlig de man er glad i. Har selv gjort dette og har derfor få venner og ingen kontakt med fastlegen noe jeg vet jeg burde men klarer ikke. Jeg har ikke mange råd men snakk med en terapeut, jeg er selv i den fasen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei det er tydelig at du sliter, men for å kunne gi deg noen svar så tror jeg at vi må vite litt mere om deg. Det lille du skriver er alt for generelt. Får du feks noen behandling?

mvh

ja jeg får behandling,men de sier at de ikke kan hjelpe meg mer. at jeg må finne ut av ting selv. jeg er redd for å komme for nærme noen for å bli såret, fordet har jeg blitt hele barndommen min at jeg har blitt slått,dengt. at moren min sa at hun ikke ville ha meg, for hun ville feste med typen sin. faren min døde når jeg var 10år har slitet en del med det, men det går bedre nå.jeg har ikke fått lov til å vise følelser når jeg var liten, det var ikke lov, å det henger igjen enda. samboren min syns at jeg er litt kald, prøver å bedre meg med det, men veit ikke helt hvordan jeg skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...