Gå til innhold

Bra kjeler, gryter, stekepanner


soleil

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle skaffe meg noe nytt slikt til jul. Leser av tidligere innlegg at dere anbefaler Eva Trio. Har billige panner og kjeler med teflonbelegg fra før og disse blir jo fort ødelagte og stygge.

At maten ikke trenger mye fett for å ikke brenne seg fast og at kjelene osv er lett å rengjøre er et pluss. Hvis dety i tillegg ser pent ut så er jo det bra.

Hva med Party serien til Høyang?

Kjerringhilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker kun Tefal jeg, er kjempe fornøyd med de.

Husker ikke helt hvilken serie men, de er iallefall kjempe gode og de ser heller ikke dumme ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg vil iallefall ikke anbefale scanpan...leste den var så god og bra og det var jo rimelig dyrt hos tilbords så trodde det var bra kvalitet..men både stekepanne og gryte har forlengst mistet non-stick beleggene sine og mat setter seg lett fast etc...irriterende :( Kanskje jeg har gjort noe galt, sukk...men ville nok prøvd andre produkter når jeg får litt ekstra penger til å kjøpe inn kjøkkenutstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leter veldig etter kjelene fra Mesterkokken. Svigermor har en slik kjele, den er super til melkemat som grøt osv. Hun klarer ikke å huske hvor hun kjøpte den :(

Jeg har lett, spurt og søkt, hun har lett og spurt. Ingen vet hvor den er å få tak i.

Skulle det være noen her inne som vet det, _da_ blir jeg vel glad....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg dårlig erfaring med. Teflonbelegget løser seg lett opp.

Det beste jeg har prøvd er Gastrolux Titan. Men prisen er deretter.

Er den bra til grøt og melkeprodukter generelt? Hva koster en god "grøtkjele" av denne sorten tror du?

Leter febrilsk etter en kjele fra Mesterkokken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den bra til grøt og melkeprodukter generelt? Hva koster en god "grøtkjele" av denne sorten tror du?

Leter febrilsk etter en kjele fra Mesterkokken....

Ingenting fester seg ihvertfall. Du må nok regne med 8-900 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Eva ser veldig bra ut, men jeg er ikke så kjempeimponert over kvaliteten på panna egentlig.

Ville valgt titan-panne (feks Gastrolux), og heller kjøpt teflon-gryter. Liker Høyang party-serien veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Er den bra til grøt og melkeprodukter generelt? Hva koster en god "grøtkjele" av denne sorten tror du?

Leter febrilsk etter en kjele fra Mesterkokken....

Jeg synes teflon er bedre til grøt enn titan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er greit det :) Men hvor får jeg kjøpt dette vidunderet mon tro?

Hvor bor du da ?

I Oslo har de dem ihvertfall i en kjøkkenbutikk i Bogstadveien, den ligger ganske langt opp, og i underetasjen.

Lurer på om de kanskje har dem på Glasmagasinet også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Da er vel Høyan Party serien bra?

Tåler den oppvaskmaskin også?

Jeg har Høyang party, og er strålende fornøyd :) De tåler oppvaskmaskin ja.

Tror Jernia har tilbud på party serien nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg dårlig erfaring med. Teflonbelegget løser seg lett opp.

Det beste jeg har prøvd er Gastrolux Titan. Men prisen er deretter.

Har du prøvd kobberkjeler? Vi har fått et par sånne i gave, men aldri brukt dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd kobberkjeler? Vi har fått et par sånne i gave, men aldri brukt dem...

Nei, men jeg har en kobberstekepanne av typen med høye, rette vegger. Den bruker jeg masse, og den er kjempegod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg dårlig erfaring med. Teflonbelegget løser seg lett opp.

Det beste jeg har prøvd er Gastrolux Titan. Men prisen er deretter.

Nå har jeg kjøpt Gastrolux! Kosta meg over tusenlappen, men jeg fikk med kokkehåndkle og dvd med et patprogram. :-)

Gleder meg til å prøve den! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 15 år senere...
På 13.12.2004 den 13.44, Tvillingmamma skrev:

Jeg leter veldig etter kjelene fra Mesterkokken. Svigermor har en slik kjele, den er super til melkemat som grøt osv. Hun klarer ikke å huske hvor hun kjøpte den :(

 

Jeg har lett, spurt og søkt, hun har lett og spurt. Ingen vet hvor den er å få tak i.

 

Skulle det være noen her inne som vet det, _da_ blir jeg vel glad....

Hvordan ser disse kjelene ut? Bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...