Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en veldig heftig lang kveld med kjæresten her om dagen.. trodde jeg bare var sår da jeg oppdaget at det sved dagen etterpå..men nå er dette snart 3 dager siden.. og det svir veldig.. Jeg er ikke sikker på hvordan undelrivet skal se ut til vanlig..så derfor er det vanskelig å sjekke om det er no galt så langt jeg kan se.. Jeg ser at det er rødt rundt skjedeåpningen, men jeg kan ikke se noen tydelige blemmer.. kan godt være det er noen..men jeg ser det liksom ikke.. trodde jeg så det..men så ble jeg usikker...(lest så mye om det at kanskje j bare innbiller meg halvpartem?..)

når jeg tisser svir det ihvertfall veldig.. ikke i urinrøret..men når det renner bakover.. Når jeg bøyer meg gjør det vondt og.. akkurat som om det er et sår der..som sprekker når det skal til å gro.. Hadde sopp for to mnd siden og tok canesten.. Tok en kur nå og, da jeg trodde det kunne være det.. Men..jeg vet ikke..Kan det være bare sårhet?eller herpes? eller noe som helst annet? jeg har ikke merket noe annet nedsatt ved helsa mi heller.. For øvrig har jeg fast kjæreste som ikke har ligget med andre en meg.. Og.. hvordan skal jeg klare å se om det er blemmer eller ei??..Hvor lang tid tar det å bli kvitt ubehaget om det er herpes?altså sviinga..??det er lenge til legetimen..så tror du legen tar meg fortere inn om jeg sier det er såpass vondt?

håper på svar fort da jeg trenger HJELP!

takknemlig for svar!!

redd jente

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16771-kan-det-v%C3%A6re-herpes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis

Dette høres mest ut som "vanlig sårhet" i slimhinnene. Prøv å kjøle ned, og brukt Zink-salve, evt. Krystallfiolett til pensling.

Trolig bør huden få hvile inntil du føler deg bra igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...