Gå til innhold

..og enda mer mas..


cecily

Anbefalte innlegg

om eggløsningsutflod.

Jeg er ikke vant med å sjekke utflod, ikke blitt helt fortrolig med dette griseriet ennå..

c",)

trodde det var el-slim onsdag-torsdag, men så fikk jeg en svær dæsj på fingeren i går. Var blankt/hvitt og skikkelig seigt og slimete. Fikk strukket det ca 10 cm, men så ble det så tungt at det skled av fingeren.

Erfarne damer, var dette det berømte el-slimet?

Hoppet i kassen med det samme, heheh. VIL VIL VIL få det til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yummy.. deilig beskrivelse du... : ) Det høres veldig ut som EL-slim ja! Hopp i bingen i dag og du... : )

Jeg lå litt med rumpa litt opp etterpå, men gud vet om det hadde noe å si... Den gangen hadde jeg nesten gitt opp (veldig utålmodig skjønner du) og tenkte at det ikke skader å ligge sånn i hvert fall.. Og da ble det klaff.

Har du uregelmessig mens så du ikke får telt dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yummy.. deilig beskrivelse du... : ) Det høres veldig ut som EL-slim ja! Hopp i bingen i dag og du... : )

Jeg lå litt med rumpa litt opp etterpå, men gud vet om det hadde noe å si... Den gangen hadde jeg nesten gitt opp (veldig utålmodig skjønner du) og tenkte at det ikke skader å ligge sånn i hvert fall.. Og da ble det klaff.

Har du uregelmessig mens så du ikke får telt dager?

Deilig ja, jepp.., det syns jeg også.

c",)

Jeg sluttet på p-piller 3, august, har hatt sykluser på 63, 17 og 36 dager etter det. Det ser jo ut til at det kan stabilisere seg nå, men jeg aner jo ikke om akkurat denne syklusen vil bli 28, 30 eller 34 .... Mannen reiser mye, så det bør klaffe snart, han er vekke akkurat nå også, så jeg håper sex torsdag og søndag gjorde susen dersom det virkelig var el på søndag.

Om 14 dager eller så, får en se resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah, høres absolutt sånn ut.

Så er det bare å vente da..... og vente og vente og vente... ;)

Lykke til da.

Ja, så var det bare å krysse alle fingre igjen da. Jeg har vært så nervøs de gangene jeg har testet før, kommer til å ha puls over hundre før denne testen.

*bite negler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei Cecily,

først: hva betyr på norsk el-slim??

Er det snakk om det gule legemet som kommer ut fra vagina rundt eggløsning?? I så tilfelle, jo da... da har du eggløsning, jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig ja, jepp.., det syns jeg også.

c",)

Jeg sluttet på p-piller 3, august, har hatt sykluser på 63, 17 og 36 dager etter det. Det ser jo ut til at det kan stabilisere seg nå, men jeg aner jo ikke om akkurat denne syklusen vil bli 28, 30 eller 34 .... Mannen reiser mye, så det bør klaffe snart, han er vekke akkurat nå også, så jeg håper sex torsdag og søndag gjorde susen dersom det virkelig var el på søndag.

Om 14 dager eller så, får en se resultatet.

Hvis du sluttet på pillen i agust er det egentlig mye forventet at du skal bli gravid med en gang. Det pleier å ta litt lenger tid enn det.

Stress ned og nyt treningen, så går det nok lettere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sluttet på pillen i agust er det egentlig mye forventet at du skal bli gravid med en gang. Det pleier å ta litt lenger tid enn det.

Stress ned og nyt treningen, så går det nok lettere. :)

Med en gang og med en gang, fru Blom.

Jeg hadde ingen forventninger om å bli gravid dagen etter jeg sluttet med p-piller. Første mål var å få tilbake noenlunde stabil syklus og dermed kunne beregne eggløsning. Dit har vi kommet, og så tar vi det derfra.

Sannsynligheten for at jeg blir gravid på "første" forsøk er jo ikke så stor, men likefullt så er den der.

Til jeg blir gravid, så øver vi og har det fint med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fikenbladet

hei Cecily,

først: hva betyr på norsk el-slim??

Er det snakk om det gule legemet som kommer ut fra vagina rundt eggløsning?? I så tilfelle, jo da... da har du eggløsning, jo.

Jøss, er du her også?

Hva gjør du her, du har jo ingen ting å bidra med? Du har ikke peiling på hva dette dreier seg om! Det har du bevist nok en gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Cecily,

først: hva betyr på norsk el-slim??

Er det snakk om det gule legemet som kommer ut fra vagina rundt eggløsning?? I så tilfelle, jo da... da har du eggløsning, jo.

Det gule legemet kommer ikke ut rundt eggløsning. Ved eggløsning har man utflod som er mye seigere og mer slimete enn ellers, og det har en fantastisk egenskap til å hjelpe svømmerne oppover mot målet. Det er en god måte å finne eggløsningen på, sånn at man kan gjøre det nødvendige.

Det gule legemet gir næring til embryoet de første ukene, og blir støtt ut dersom det ikke er befruktning, og kommer ut sammen med mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok det berømmelige, ja.

Lykke til! Håper vi får beskjed om to blå streker om et par uker!!

Takk!

c",)

Skal teste 2. juledag, om ikke jeg får tantebesøk innen den tid. Grugleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gule legemet kommer ikke ut rundt eggløsning. Ved eggløsning har man utflod som er mye seigere og mer slimete enn ellers, og det har en fantastisk egenskap til å hjelpe svømmerne oppover mot målet. Det er en god måte å finne eggløsningen på, sånn at man kan gjøre det nødvendige.

Det gule legemet gir næring til embryoet de første ukene, og blir støtt ut dersom det ikke er befruktning, og kommer ut sammen med mens.

Takk for svaret, Åsemor.

Det betyr at det er jeg som ikke har oversatt riktig på norsk det begrepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Jøss, er du her også?

Hva gjør du her, du har jo ingen ting å bidra med? Du har ikke peiling på hva dette dreier seg om! Det har du bevist nok en gang!!

Slike innlegg som dette er uønsket på doktoronline. Ser at du flere ganger har forsøkt å kritisere denne brukeren på en uhørt måte; etter vår oppfatning er slike innlegg som dette ødeleggende for forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...