Gå til innhold

NHD Merkelige symptomer


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Har bipolar lidelse, dissosiativ lidelse(men er så og si kurert) og for tre år siden ble jeg diagnosert med bpd, men tror ikke det stemmer lenger, fungerer bra synes jeg.

Mye av det som skjer er vel dissosiering, men psykologen min sa at vanligvis skulle ikke antipsyk. hjelpe noe særlig mot slike symptomer.

Bruker 600 mg seroquel og det er alfa og omega for meg. Bruker også lamictal og effexor.

iblant blir jeg særdeles sensitiv for lys, og særlig lyd. Det blir et enormt kaos i hodet, og føles som om hjernen skal eksplodere. Hvis noen snakker, buldrer det, jeg føler at jeg MÅ komme meg unna og ha det helt rolig. Jeg kan også få for meg at noen står utenfor leiligheten min.

Det er så vanskelig å forklare. Jeg gjør ting, uten at jeg egentlig har ment å gjøre det, jeg er så forvirra i hodet når sånt skjer. Jeg kan lugge meg selv, men jeg skjønner ikke at jeg faktisk gjør det. jeg kan ta meg til hodet, riste på det, men det samsvarer ikke med det jeg tenker.

Jeg er blitt deprimert og fått destruktive tanker i løpet av få dager.

Trodde kanskje det var angst. men så får jeg liksom ikke det til å stemme.Det hjalp å øke på seroquelen sist jeg var mye plaget, men nå kan jeg ikke trappe opp mer, da går jeg i søvne.

Hva i all verden er dette for noe?, har en slik periode nå, har vart fire dager. Er heldigvis bedre i dag.

Ble langt dette innlegget. Men jeg håper på svar. i det minste noen forslag på hva jeg skal gjøre?

ha en god uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...