Gå til innhold

Det var en gang et menneske

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den husker jeg! Likte den godt den gang.

men jeg aner ikke hvordan den er å se nå. Ser at de har serien på biblioteket, kanskje verdt å sjekke litt før du evt. kjøper?

Jeg kommer nok uansett ikke til å kjøpe den på den nettsiden jeg linket til - har hørt andre som har fått den til en langt rimeligere penge.

Men den er utsolgt så mange steder.

Kanskje en god idé å sjekke biblioteket, ja. Jeg må jo dit uansett for å krype til korset med en barnebok som skulle leveres for leeeeeeenge siden.

*rødme*

Annonse

Jeg kommer nok uansett ikke til å kjøpe den på den nettsiden jeg linket til - har hørt andre som har fått den til en langt rimeligere penge.

Men den er utsolgt så mange steder.

Kanskje en god idé å sjekke biblioteket, ja. Jeg må jo dit uansett for å krype til korset med en barnebok som skulle leveres for leeeeeeenge siden.

*rødme*

Bare smil og skyld på junior, han kan ikke svartelistes.

Da min sønn var litt yngre, prøvde han seg iblant med å flytte de bøkene han likte best, fra bibliotekshaugen til sin egen hylle. Nå har imidlertid den pedagogiske mora hans forklart ham hvordan lånesystemet fungerer :-|

Bare smil og skyld på junior, han kan ikke svartelistes.

Da min sønn var litt yngre, prøvde han seg iblant med å flytte de bøkene han likte best, fra bibliotekshaugen til sin egen hylle. Nå har imidlertid den pedagogiske mora hans forklart ham hvordan lånesystemet fungerer :-|

Ja, det er faktisk en barnebok - og den ble borte takket være guttungen. Dukket opp bak bokhylla, sammen med noen av lekene hans.

*sukk*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...