Gå til innhold

12 år og voldtektsmann!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Det kan du ikke si, 12 åringer kan være veldig sterke. Dette er tydeligvis en emosjonelt forstyrret gutt.

Ja, det var bare førsteinntrykket av artikkelen som forstyrret meg.. Men fælt er det!

Ja, det var bare førsteinntrykket av artikkelen som forstyrret meg.. Men fælt er det!

Må si jeg også tenkte sånn med en gang. Men bebba har rett, han må jo være totalt forstyrret. Dessuten er det stor forskjell på 12-åringer, mht. størrelse. (Selv om de fleste jeg kjenner er "fnugg".)

Må si jeg også tenkte sånn med en gang. Men bebba har rett, han må jo være totalt forstyrret. Dessuten er det stor forskjell på 12-åringer, mht. størrelse. (Selv om de fleste jeg kjenner er "fnugg".)

En 12åring som er kommet i puberteten (det er ikke uvanlig) og som er totalt hemningsløs er farlig. Hvis han mangler alt som heter innlevelsesevne og empati da er han farlig. Det finnes mange slike tikkende bomber rundt om kring, men ikke alle eksploderer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...