Gå til innhold

utdanning ålesund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bjørknes Ålesund har de fagene, søskenbarnet mitt gikk der for et par år siden. En del høyskoler/universiteter tilbyr også forkurs i slike fag for de som trenger dem.

Egentlig samme hvilket av mattefagene du velger, de er ganske like, men hvis den utdannelsen du sikter på trenger litt mattekunnskaper så ville jeg satset på MX-varianten.

Gjest Havlandet

De har forkurs på høyskolen http://www.hials.no

Veldig bra tilbud og du kan ta studiekompetanse eller bare enkeltfag på forkurset. Mye bedre opplegg enn f.eks bjørknes som også finst i Ålesund. Dessuten er bjørknes dyrt.

Går fint å gå forkurs å bare ta f.eks 2MX og 3KJ. Det velger du selv.

Meget gode mattelærere på forkurset på høyskolen i Ålesund også.

Annonse

Gjest snart student

De har forkurs på høyskolen http://www.hials.no

Veldig bra tilbud og du kan ta studiekompetanse eller bare enkeltfag på forkurset. Mye bedre opplegg enn f.eks bjørknes som også finst i Ålesund. Dessuten er bjørknes dyrt.

Går fint å gå forkurs å bare ta f.eks 2MX og 3KJ. Det velger du selv.

Meget gode mattelærere på forkurset på høyskolen i Ålesund også.

tusen tusen takk for svar, alle sammen :)

Altså, det går an å ta det på høyskolen, det var da bra..:) Får generell studiekompetanse i år, men jeg trenger disse fagene i tillegg. Skal jeg ta de over et helt år da eller? Koster det mye?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...