Gå til innhold

Webmaster

Anbefalte innlegg

Gjest urettferdig

Skal ikke menn få lov til å si de har det bra siden konen er hjemmeværende? Tenker på innelgget "skal kvinner kunne velge selv".

Ser du har slettet innlegget til "en mann" som skrev at han syntes de hadde det godt fordi kona var hjemme. Helt ufattelig at dere kan slette noe sånnt. Det gir meg mistanker om hvor du du står i politikken og du burde vel være nøytral?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167788-webmaster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snylter på mannen

Det forundrer meg dersom du ikke innser at dine innlegg var langt over grensen for hva vi aksepterer.

Det eneste jeg angret på var de tulleinnleggene til Dorthe. Vil bare si at jeg ikke har noe som helst imot at folk får uføretrygd. Men jeg satte det på spissen for at andre skal skjønne hvordan det er å bli kalt for snylter. Hvor nedlatende det er å få høre. Hvorfor skulle det ikke være det for hjemmeværende?

Det andre jeg ragerte på var at jeg stillte et spørsmål. Jeg forstår bare ikke at noen kan påstå at de hadde full jobb i TILLEGG til like mye som en hjemmearbeidende mor. Å gå hjemme med to små barn under tre år er en kjempejobb skal jeg si deg. Jeg stillte et spørsmål for å få henne til å tenke. Dette kan jeg ikke se noe galt i.

Ellers har jeg og min mann samme datamaskin. At hans innlegg om at han satte pris på sin hjemmeværende kone skulle bli slettet forstår jeg fremdeles ikke. Jeg ble glad for innlegget hans.

Ellers brukte jeg det nicket for å bekrefte at jeg ironisk ikke snylter på min mann.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167788-webmaster/#findComment-1095868
Del på andre sider

Gjest Moderator

Det eneste jeg angret på var de tulleinnleggene til Dorthe. Vil bare si at jeg ikke har noe som helst imot at folk får uføretrygd. Men jeg satte det på spissen for at andre skal skjønne hvordan det er å bli kalt for snylter. Hvor nedlatende det er å få høre. Hvorfor skulle det ikke være det for hjemmeværende?

Det andre jeg ragerte på var at jeg stillte et spørsmål. Jeg forstår bare ikke at noen kan påstå at de hadde full jobb i TILLEGG til like mye som en hjemmearbeidende mor. Å gå hjemme med to små barn under tre år er en kjempejobb skal jeg si deg. Jeg stillte et spørsmål for å få henne til å tenke. Dette kan jeg ikke se noe galt i.

Ellers har jeg og min mann samme datamaskin. At hans innlegg om at han satte pris på sin hjemmeværende kone skulle bli slettet forstår jeg fremdeles ikke. Jeg ble glad for innlegget hans.

Ellers brukte jeg det nicket for å bekrefte at jeg ironisk ikke snylter på min mann.

Du er selv ansvarlig for innlegg skrevet på ditt brukernavn. Vi har aldri tillatt personangrep av den typen du kom med i den tråden, og i tillegg brukte du flere nick som i seg selv var utilbørlige.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167788-webmaster/#findComment-1095874
Del på andre sider

Gjest snylter  på mannen

Du er selv ansvarlig for innlegg skrevet på ditt brukernavn. Vi har aldri tillatt personangrep av den typen du kom med i den tråden, og i tillegg brukte du flere nick som i seg selv var utilbørlige.

Jeg er ikke enig med deg men greit jeg skal føye meg. Jeg synes foresten godt det kunne vært som før at man kunne bruke ikke undertegnet. Husk at det er bare tanker som kommer inn her. Vi kjenner jo ikke hverandre. Det trenger ikke å være sant en gang det som skrives men det kan være en virkelighet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167788-webmaster/#findComment-1095878
Del på andre sider

Annonse

Gjest snylter på mannen

Jeg er ikke enig med deg men greit jeg skal føye meg. Jeg synes foresten godt det kunne vært som før at man kunne bruke ikke undertegnet. Husk at det er bare tanker som kommer inn her. Vi kjenner jo ikke hverandre. Det trenger ikke å være sant en gang det som skrives men det kan være en virkelighet.

Jeg har nå lest nøye gjennom regelverket.

Kan ikke se at det står at det ikke akspteres ulike nick i trådene.

Nickene fra denne maskinen var "også hjemmeværende" "En mann" og "snylter på mannen". Mener du virkelig at desse nickene var så utilbørlige? "Snylter på mannen" må kanskje være det eneste da selv om jeg ikke synes det var noe ille heller. Ellers synes jeg ikke det er riktig av deg å si at jeg brukte flere nick. Jeg synes det er litt brudd på etikk/taushetsplikt, om dere har det. I hvertfall så lenge det ikke står i regelverket at man ikke kan bruke flere nick. Jeg bruker flere nick fordi jeg synes det er dumt om noen skulle kjenne meg igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167788-webmaster/#findComment-1095886
Del på andre sider

Nickene fra denne maskinen var "også hjemmeværende" "En mann" og "snylter på mannen". Mener du virkelig at desse nickene var så utilbørlige? "Snylter på mannen" må kanskje være det eneste da selv om jeg ikke synes det var noe ille heller. Ellers synes jeg ikke det er riktig av deg å si at jeg brukte flere nick. Jeg synes det er litt brudd på etikk/taushetsplikt, om dere har det. I hvertfall så lenge det ikke står i regelverket at man ikke kan bruke flere nick. Jeg bruker flere nick fordi jeg synes det er dumt om noen skulle kjenne meg igjen.

"Jeg bruker flere nick fordi jeg synes det er dumt om noen skulle kjenne meg igjen. "

Men å bruke flere nick i samme tråd, for liksom å gi flere argumenter bare at det er fra samme person, virker bare dumt.

Diskuterer du i en tråd, så virker det mye mer seriøst og ok dersom du kun bruker ett nick.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167788-webmaster/#findComment-1095896
Del på andre sider

Gjest snylter på mannen

"Jeg bruker flere nick fordi jeg synes det er dumt om noen skulle kjenne meg igjen. "

Men å bruke flere nick i samme tråd, for liksom å gi flere argumenter bare at det er fra samme person, virker bare dumt.

Diskuterer du i en tråd, så virker det mye mer seriøst og ok dersom du kun bruker ett nick.

Jeg bruker flere nick i ulie tråder. Jeg fatter bare ikke at noen vil komme med så mange opplysniger om seg selv at man kan kjenne de igjen. Jeg kjenner personer her innpå personlig som jeg absolutt ikke vil skal kjenne igjen mine innlegg.

Når jeg bruker et par ulike nick i en tråd så er det fordi jeg synes ikke nickene passer i forhold til innleggene. Men jeg kan godt slutte med det, ikke noe problem, du har vel litt rett at det ikke blir tatt så seriøst da. Jeg er opptatt av det som skrives ikke av de enkelte nick.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167788-webmaster/#findComment-1095901
Del på andre sider

Gjest Moderator

Vi har en generell oppfordring i vårt regelverk om å vise hensyn. Siden du har vært bruker av dol lenge, har du sannsynligvis sett at vi ikke ønsker personangrep og at vi gjentatte ganger har bedt om at man kun bruker ett nick i hver tråd da det motsatte i særlig grad blir benyttet når noen ønsker å kaste dritt til andre eller for å støtte sine egne innlegg. Begge deler bidrar til et dårlig miljø på dol. Ditt brukernavn sto forøvrig for flere nick enn de du nevner i tråden som ble slettet.

Dette er siste ord om denne saken fra vår side.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167788-webmaster/#findComment-1095918
Del på andre sider

Gjest snylter på mannen

Vi har en generell oppfordring i vårt regelverk om å vise hensyn. Siden du har vært bruker av dol lenge, har du sannsynligvis sett at vi ikke ønsker personangrep og at vi gjentatte ganger har bedt om at man kun bruker ett nick i hver tråd da det motsatte i særlig grad blir benyttet når noen ønsker å kaste dritt til andre eller for å støtte sine egne innlegg. Begge deler bidrar til et dårlig miljø på dol. Ditt brukernavn sto forøvrig for flere nick enn de du nevner i tråden som ble slettet.

Dette er siste ord om denne saken fra vår side.

Du skriver at det er siste ord i denne sak, men håper allikevel du kan skrive hvilket nick som du skriver at jeg ikke nevnte. Jeg grubler veldig nå men kan ikke komme på andre nick. Tror ikke på dette her før jeg ser det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167788-webmaster/#findComment-1095935
Del på andre sider

Jeg bruker flere nick i ulie tråder. Jeg fatter bare ikke at noen vil komme med så mange opplysniger om seg selv at man kan kjenne de igjen. Jeg kjenner personer her innpå personlig som jeg absolutt ikke vil skal kjenne igjen mine innlegg.

Når jeg bruker et par ulike nick i en tråd så er det fordi jeg synes ikke nickene passer i forhold til innleggene. Men jeg kan godt slutte med det, ikke noe problem, du har vel litt rett at det ikke blir tatt så seriøst da. Jeg er opptatt av det som skrives ikke av de enkelte nick.

Jeg har selv brukt et annet nick enn dette ved et par anledninger. Nettopp for å ikke bli gjenkjent, samt å skjerme nicket mitt.

Men da har jeg brukt samme nick gjennom hele tråden.

Det er der problemet ligger, du bruker flere nick i en tråd. Det er ikke noe problem at du bruker ulike nick i ulike tråder.

Ellers svarer du deg selv og lurer folk til å tro at du er flere personer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167788-webmaster/#findComment-1098763
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...