Gå til innhold

Slutte med Lamictal?


Mihra

Anbefalte innlegg

Jeg begynte med Lamictal i februar i år etter å ha vært deprimert og svært ustabil i to år. Fra feb til oktober slet jeg fremdeles litt med depresjon men greide meg bra. I oktober tok jeg ett oppgjør med det som har dratt meg ned, og jeg har siden da ikke hatt ett snev av depresjon. Jeg var på det meste oppe på250 mg lamictal. Jeg har nå selv trappet ned til 200 mg. Psykiateren min bor svært langt unna, og jeg treffer han ca 4 ganger i året. Vi har litt kontakt over e-post.

Nåår jeg begynte på Lamictal var det snakk om at jeg skulle ta det resten av livet. Det gidder jeg ikke. Hvor lenge bør jeg ha vært helt bra før jeg slutter?

Er så lei av de tablettene, og de smaker møkk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

ja, de smaker møkk!!!!!

Men de hjelper jo.. Er det ikke verdt det?

Hater pillene, men så lenge de hjelper tar jeg dem. Prøvde å slutte en gang, men det gikk rett vest.

Du har vel en fastlege?

Ta det opp med han.

Men hvis jeg var deg , ville jeg fortsatt på lamictal. En billig forsikring spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...