Gå til innhold

Går det ann å slanke seg et par kilo på 6 dager?

Anbefalte innlegg

Gjest Undrende25

Jeg driver å slanker meg litt, og går derfor på en ganske streng diett. Jeg begynte på onsdag, (6 dager siden) og synes jeg allerede kan se at jeg har gått ned en del. Har nemlig ikke vekt for tiden så jeg får ikke sjekket vekten, men synes jeg ser forskjell i speilet. Jeg skal bare ned 3-5 kilo (er 158cm høy og veier omkring 58kg) og jeg synes det ser ut som jeg har gått ned et par kilo allerede. Går det egentlig ann? eller ser jeg bare det jeg ønsker??

Fortsetter under...

Når man først begynner å slanke seg, mister man som regel en del vann... dette gjelder spesielt hvis du har begynt på en lav-karbo diett. Det er derfor man som regel går ned veldig i vekt i starten av en slankekur

Gjest life's life

Ja visst går det an. Du kan ta av 2-3 kg. Det er bare det at så snart du begynner å spise normalt igjen - eller bare litt mer enn du spiser nå - så raser kg på igjen. Ofte et par kg i tillegg til de du hadde fra før.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...