Gå til innhold

Panikkangsten forverres ved cipralex


picachu1365380511

Anbefalte innlegg

picachu1365380511

Hei!

Har nå gått en uke på cipralex,starta 4 første dagene med 5 mg, nå tar jeg 10 mg.

Men jeg har ikke sovet på flere netter.Kanskje sover jeg i et kvarter,og hver gang jeg våkner opp får jeg lette angstanfall med uro og hjertebank.Dette holder på hele natta.Har ikke ET VELDIG kraftig angstanfall med hjertebank på 170-180 som varer LENGE lengre, men flere små,hele tiden.Er det cipralexen som virker slik? Blir det bedre? ER også veldig kvalm, og mangler appetitt.

Blir så sliten av å ikke sove, samt at våkner og er redd HVER gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cipralex og andre lignende medisiner kan i starten gi den slags bivirkninger. Det kan hende en mer gradvis opptrapping hadde vært lurt. Kanskje du skulle hatt noe beroligende mot den økte angsten i opptrappingafasen? Uansett kan du trøste deg med at det går over etter en tid. Og da er det mange som har god effekt av medisinene, så hold ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...